Jump to content

Prison Break


Hummler
 Share

Recommended Posts

Bra? Riktigt dåligt tycker jag. Massa uppenbara händelser (

T.ex. att Sara skulle skjuta Kim och Michael gömde knark i båten för att sätta dit Mahone

) och även mycket osannolikt (

Att folk skulle frias så snabbt i ett fall av den kalibern bara för det kom fram ett vittne. Och det där stället Michael kom till liksom. Vad ska det föreställa?

:)

)

Nej, ett uppehåll kommer verkligen inte skada...

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vilket jävla skitavsnitt. Fy fan, dom kunde avslutat serien på ett bra sett, men ne nu ska dom göra en säsong 3, det kommer bli en skitserie. Och den jävla Michael, först T-bag och nu Mahone. Nu har han satt dit mina favoriter. Inte nog med det, Michael är så jävla tråkig, det ända han kan göra är att viska, eller inte viska men prata på ett tyst sett sammtidigt som han pressar igen sina ögon. Förutom det så kan han inte göra något annat, dåligt skådespel. Om inte T-bag och Mahone är med i säsong 3 så tror jag inte jag kommer kolla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Michael är så jävla tråkig, det ända han kan göra är att viska, eller inte viska men prata på ett tyst sett sammtidigt som han pressar igen sina ögon. Förutom det så kan han inte göra något annat, dåligt skådespel. Om inte T-bag och Mahone är med i säsong 3 så tror jag inte jag kommer kolla.

Men skärp dig för fan. Wentworth Miller är en bra skådespelare. Det är ju hans karaktär som SKA vara så. Intelligent & tyst/lugn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men skärp dig för fan. Wentworth Miller är en bra skådespelare. Det är ju hans karaktär som SKA vara så. Intelligent & tyst/lugn.

Man har ju sett i vissa scener när han inte ska vara sån att han inte klarar av det. Som i det här avsnittet när han skulle skrika att han gjorde det och han tog Sara som "gisslan". Det var inte alls trovärdigt, WM kan bara vara lugn, inget annat. I såna scener han ska skrika eller vad som helst utom att vara lugn så blir det dåligt.

Redigerad av T-Bone Mendez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man har ju sett i vissa scener när han inte ska vara sån att han inte klarar av det. Som i det här avsnittet när han skulle skrika att han gjorde det och han tog Sara som "gisslan". Det var inte alls trovärdigt, WM kan bara vara lugn, inget annat. I såna scener han ska skrika eller vad som helst utom att vara lugn så blir det dåligt.

Karaktären Michael Scofield är lugn&intelligent, han SKA vara dålig på att skrika, förstår du inte?

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tips för er som inte hängt med vem Pad Man är, inte direkt up to date men det kanske kan ge lite ljus åt er:

http://www.fox.com/prisonbreak/bios/bio_padman.htm

ep 22:

Bleh, började riktigt kanon tycker jag, kände på mig att det skulle fortsätta så. Tyckte dock att det mot slutet blev lite sämre och jag vet inte riktigt varför men hela slutet blev lite tråkigt...eller, det kunde varit bättre iaf.

Dock undrar jag vad de tänker med om de säger att 90% av storyn skulle lösas upp och man ska kunna hoppa av i tittandet nu om man vill..? Jag menar, det var inte mycket som "tog slut" direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har snabbkollat på avsnittet igen. Sona är helt klart ett fängelse, men värre än i USA eftersom de bara släpps in och lämnas för sig själva = inget skydd av att nån styr och att folk kan hamna i isolering etc. Ingen som ser, ingen som hör. Michael går inte ut i friheten på slutet utan antagligen ut på rastgården.

Den stora frågan är dock vad sjutton konspirationen fortfarande vill med bröderna? Och de vill att Michael ska fly?

Så, Michael, Mahone, Bellick och T-Bag kanske hamnar i samma fängelse, kanske det S03 handlar om. När Michael går genom den "korridoren" i fängelset så ligger det en man på golvet, det ser lite ut som Bellick.

Redigerad av T-Bone Mendez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var Sona verkligen den sista avsnittet i Säsong 2?

Ta en titt på det här!.

Enligt IMDB så kommer episod 23 att visas den 9 April!.

Men är det sant eller falskt?.

Season 2, Episode 23: Sikimicky

Original Air Date: 9 April 2007

Season 3 List

Wooow, dude. Hoppas att det du säger är sant. Det skulle förklara varför det slutade med ett så öppet slut...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var Sona verkligen den sista avsnittet i Säsong 2?

Ta en titt på det här!.

Enligt IMDB så kommer episod 23 att visas den 9 April!.

Men är det sant eller falskt?.

Season 2, Episode 23: Sikimicky

Original Air Date: 9 April 2007

Season 3 List

Man ska inte alltid tro der som står på IMDB eftersom det är ofta uppgifter inte stämmer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...