samool Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Jag var klantig nog att se alla avsnitt på en helg typ. Och det var ungefär 1½ månad sen. Och sedan dess om inte längre har det varit uppehåll i USA. Nu när de nya avsnitten kommer blir det uppehåll i Sverige och jag räknar med ett ungefär lika långt uppehåll. Men det spelar ingen roll. Jag tittar på min superflashiga satellitkanal kallad setybtnerrot backwards. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Sådär, nu har man sett avsnitt 14, STUPID FOX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Sådär, nu har man sett avsnitt 14, STUPID FOX. Japp avsnitt 14 var riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Men helvete att det här avsnittet är sista innan avslutning... Någon som vet när det kommer tillbaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Sådär, nu har man sett avsnitt 14, STUPID FOX. Heter inte avsnitt 14 "The Rat"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Yay. Jag trodde att 14 skulle sändas imorgon. Ska se nu. Ja, det heter "the rat". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 När kommer sesång 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Den kommer inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Dom håller väl på att spela in säsong 2 nu? Kommer sakna prisonbreak. Det var ju det som fick en att längta till måndag (!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Säsong två? Handlingen tar ju slut om två avsnitt, vad ska resten handla om? Bulbasaurs kamp mot Charizard? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Säsong två? Handlingen tar ju slut om två avsnitt, vad ska resten handla om? Bulbasaurs kamp mot Charizard? Ööö dom rymmer nästa avsnitt! (Om jag har fel snälla bertätta inte) Dom måste ju klara sig sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 (redigerad) Säsong två? Handlingen tar ju slut om två avsnitt, vad ska resten handla om? Bulbasaurs kamp mot Charizard? Någon information om när nästa avsnitt släpps??( Alltså, när FOX släpper nästa i USA). BTW så finns det 20avsnitt enligt IMDB. http://www.imdb.com/title/tt0455275/episodes Redigerad 21 mars, 2006 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Hur många avsnitt har gått just nu? Och så kommer det inte tillbaka till Sverige förrän efter sommaren! :'( Längtar som i in H! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Så, då har man sett avsnitt 15. Riktigt jävla spännande börjar det bli nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Så, då har man sett avsnitt 15. Riktigt jävla spännande börjar det bli nu. Inte möjligtvis 14 du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Inte möjligtvis 14 du menar? 15 ska ha kommit ut idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Inte möjligtvis 14 du menar? 14 var ju "The Rat." Den som slutade precis innan han satte sig.. Avsnitt 15, By the skin and the teeth. Är jag 95% säker på att jag såg idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Såg avsnitt 15 idag. GAH. Nu är det bara ett avsnitt kvar, hur skall det gå? Kommer de lyckas rymma? Kommer de dö? Kommer de äta noblesse med mjölk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Måste se dessa avsnitt när jag kommer hem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Avsnitt 15 har inte kommit ut än, och det kommer bli 6 avsnitt till, totalt 20 avsnitt alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts