Jump to content

Prison Break


Hummler
 Share

Recommended Posts

Men attans då. Var helt hundra på att det inte blev någon, hur kan jag ha missat detta?, blir väl värsta cliffhangern i slutet av 2:an nu antar jag... Vilken lidelse man behöver komma gå igenom...

Nah,

inga kliffhangers här inte.. säsong 3 ska ha en helt ny plot, bara med samma karaktärer. Säsong 2 kommer sluta med att 90% av allt reder upp sig, och man ska kunna sluta kolla på PB efter säsongen utan att ha några stora frågetecken. Därimot kommer dom ha ett par mindre saker som inte riktigt kommer fram i säsong 2, och på den visan går det.

Får se om jag kommer fortsätta kolla.. Känns bara som en riktig urmjölkning av en annars bra serie.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nah,

inga kliffhangers här inte.. säsong 3 ska ha en helt ny plot, bara med samma karaktärer. Säsong 2 kommer sluta med att 90% av allt reder upp sig, och man ska kunna sluta kolla på PB efter säsongen utan att ha några stora frågetecken. Därimot kommer dom ha ett par mindre saker som inte riktigt kommer fram i säsong 2, och på den visan går det.

Får se om jag kommer fortsätta kolla.. Känns bara som en riktig urmjölkning av en annars bra serie.

Ja, definitivt! Kan man inte bara inse att man har gjort en av århundradets bästa serier och lägga av på topp?, nä, då ska man tvunget gå vidare och göra det (antagligen) till det sämre.. Dåligt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

E20 Spoils..

T-bag åkte fast. Använd hjärnan en aning pojkar.

Dom tog honom efter han hade dödat horan på hotellet, och nu använder dom honom för att locka Micheal till T-bag. Mannen med pistol var en FBI-agent, och anledningen till att han visade sin pistol var för att visa T-bag att om han försöker rymma så kommer han bli skjuten.

Anledningen till att han letade horor är för att han antagligen ska använda henne för att få Micheal att göra som han säger, då Micheal inte vill att T-bag ska döda fler personer.

Sheesh..

Du har helt rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett ok avsnitt, men jag trodde det skulle vara mycket bättre, fast det blev bättre på slutet.

Synd att inte Kellerman dog, är så trött på honom. Sara bryr jag mig inte om, hennes scener var tråkiga.

Jag undrar hur det kommer gå för T-bag nu, fan att han blev gripen. Michael är ett jävla svin som tror han kan göra vad han vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och svinet Michael kommer säkert undan med det, äcklige jävel, fan hoppas han dör.

Vad är ditt problem? T-Bag dödar prosituerade och våldtar småpojkar, förtjänade inte han en kniv i handen?

Tror du att du får respekt bara för du motsätter dig vad alla andra tycker och sympatiserar med antagonisterna?

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är ditt problem? T-Bag dödar prosituerade och våldtar småpojkar, förtjänade inte han en kniv i handen?

Tror du att du får respekt bara för du motsätter dig vad alla andra tycker och sympatiserar med antagonisterna?

Nej han förkännar inte en kniv eftersom han redan blivit av med en hand. Men Michael förkännar det eftersom att så många har dött på grund av honom och ändå tror han att han är god.

Redigerad av T-Bone Mendez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej han förkännar inte en kniv eftersom han redan blivit av med en hand. Men Michael förkännar det eftersom att så många har dött på grund av honom och ändå tror han att han är god.

Haha, nu har du ju missuppfattat det lite.

T-Bag är den som dödar. Han har en egen hjärna. Men visst det är p.g.a Micheal han var på fri fot så om det vart Benjie(tack och lov att han är fri, trodde aldrig att de inte skulle "kill the the black man off the show".) som tvingats döda någon så skulle jag hålla med dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej han förkännar inte en kniv eftersom han redan blivit av med en hand. Men Michael förkännar det eftersom att så många har dött på grund av honom och ändå tror han att han är god.

Mjo, du har rätt...han har våldtagit och mördat en jävla massa kvinnor/tjejer. Men sen har han ju förlorat en hand, då kan man ju inte låta bli att tycka synd om denna ädla man.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...