Jump to content

Prison Break


Hummler
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Varför inte bara ladda ner main theme och slänga över den på telefonen?

Den där singnalen var ju skräp.

Jag har ingen sladd :rolleyes: ... plus att min telefon kan bara spela upp polyfoniska signaler.

EDIT: Kan man inte få tag på Polyfoniska Prison Break ringtonen gratis någonstans?. (eller är det warez...?)

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spoilers för 2.20 - Panama

In Chicago, Michael and Linc make it out of town on a freighter bound for Panama, but Sara can't get to the ship; and the FBI works a deal with C-Note for his testimony against Mahone. In Mexico, Bellick and Sucre become unwilling partners in the hunt for T-Bag (and the $5 million).

Två klipp (samma länk)

http://media.video.ign.com/ev/ev.html?dlUR...bject_ID=824092

Redigerad av T-Bone Mendez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ingen sladd :) ... plus att min telefon kan bara spela upp polyfoniska signaler.

EDIT: Kan man inte få tag på Polyfoniska Prison Break ringtonen gratis någonstans?. (eller är det warez...?)

DC++ brukar ha mycket att erbjuda..

@ TBM, länken funkar inte ;(

EDIT; eller jo, den funka visst, spoilertaggen förstörde!

Redigerad av DimpZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Underbart avsnitt. Jag blev så glad när C-note fick ett lyckligt slut med sin familj. Jag hoppas att Mahone och T-bag kommer springa på varandra, det har jag väntat på länge. Men jag fattade inte varför Kim ville ha T-bag i liv.

T-bag åkte fast.

Så Mahone och Kim använder T-bag för att locka Michael till Fin del camino hotellet i Panama. :rolleyes:

Du såg väl på slutet att det var Mahone som postade goldfinch.net meddelandet i Sucres namn?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad snackar du om? T-bag åkte inte fast

Jo, han blev ju jagad av vakterna på hotellet efter att städerskan hittat liket.

Och sen, ca 35:40 in i avsnittet:

Kim till Mahone: Theodore "T-Bag" Bagwell was apprehended in Mexico.

Mahone till Kim: Oh let me guess, you want him dead?

Redigerad av Visa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, han blev ju jagad av vakterna på hotellet efter att städerskan hittat liket.

Och sen, ca 35:30 in i avsnittet:

Kim till Mahone: Theodore "T-Bag" Bagwell was apprehended in Mexico.

Mahone till Kim: Oh let me guess, you want him dead?

Det betyder ju inte att han åkte fast. Han smet ju från polisen. Och Kim ville ha T-bag levande. I den sista scenen så gick han ju runt och fråga om hororna kunde engelska, fast då gick det en kille med pistol.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det betyder ju inte att han åkte fast. Han smet ju från polisen. Och Kim ville ha T-bag levande. I den sista scenen så gick han ju runt och fråga om hororna kunde engelska, fast då gick det en kille med pistol.

Nåja, det finns ju inga direkta bevis för om T-bag åkte fast eller inte.

Men mest troligt är att han gjorde det.

Ser ingen anledning till varför Kim skulle ljuga åt Mahone om att T-bag har blivit arresterad.

Dessutom så sa ju Padman åt Kim, och sedan Kim till Mahone att dem skulle byta strategi.

Och med det så menar han mest troligt, att använda han till att locka fram andra rymlingar. Som nu tex Michael

Redigerad av Visa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Joo det kan nog stämma. Men jag fattar inte varför den agenten lät T-bag gå runt med hororna.

Nåja, det finns ju inga direkta bevis för om T-bag åkte fast eller inte.

Men mest troligt är att han gjorde det.

Ser ingen anledning till varför Kim skulle ljuga åt Mahone om att T-bag har blivit arresterad.

Dessutom så sa ju Padman åt Kim, och sedan Kim till Mahone att dem skulle byta strategi.

Och med det så menar han mest troligt, att använda han till att locka fram andra rymlingar. Som nu tex Michael

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

T-bag åkte inte fast?, det ser ni ju i slutet av avsnittet, i preview:en... Där jagar dem honom för glatta livet.

Märkte ni även berättarrösten i slutet?, "two episode left this season... (:!!!:)

Hmm, verkar mysko. Men iofs. så kan han ju ha blivit arresterad i det här avsnittet, men lyckas sedan ta sig därifrån på något mystiskt sätt, och därför jagar dem han (:!!!

:)

Hehe. nä kanske inte. Får bara inte ihop det.

Och buhuu, du hade väl kunnat varna lite bättre om att du spoilade om nästa avsnitt. :)

Det är ju trotts allt oklart ifall t-bag åker fast eller ej.

Det är inte alla som har / vill se previewen på slutet. Jag hade bla ingen och jag vill gärna inte veta något ur nästa avsnitt.

(Fast då kanske jag inte borde läsa i den här tråden (:!!!:) )

Nä, men folk ju brukar faktiskt skriva med vanligt text före, om spoilern innehåller material för nästa "USA-avsnitt."

Redigerad av Visa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

E20 Spoils..

T-bag åkte fast. Använd hjärnan en aning pojkar.

Dom tog honom efter han hade dödat horan på hotellet, och nu använder dom honom för att locka Micheal till T-bag. Mannen med pistol var en FBI-agent, och anledningen till att han visade sin pistol var för att visa T-bag att om han försöker rymma så kommer han bli skjuten.

Anledningen till att han letade horor är för att han antagligen ska använda henne för att få Micheal att göra som han säger, då Micheal inte vill att T-bag ska döda fler personer.

Sheesh..

Och Newrd;

Säsong 3 är redan bestämd och kommer börja 27 Augusti.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och Newrd;

Säsong 3 är redan bestämd och kommer börja 27 Augusti.

Men attans då. Var helt hundra på att det inte blev någon, hur kan jag ha missat detta?, blir väl värsta cliffhangern i slutet av 2:an nu antar jag... Vilken lidelse man behöver komma gå igenom...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...