Jump to content

Prison Break


Hummler
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

omg.. varför måste dom skjuta upp prisonbreak hela tiden... dom borde ha 3 sista avsnitten sen ta ner hela serien.. vafan ska dom göra en ny säsong? tror dom verkligen att någon kollar på säsong 3.. kanske första avsnittet men sen blir det bara tråkigt..

Vem har sagt något om en säsong 3?

Ser inget som skulle få serien att hålla på en säsong till. Finns inget mer som kan hända. Iaf inget som kan bre ut sig över 20+ avsnitt i vilket fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem har sagt något om en säsong 3?

Ser inget som skulle få serien att hålla på en säsong till. Finns inget mer som kan hända. Iaf inget som kan bre ut sig över 20+ avsnitt i vilket fall.

Har för mig att jag läste någonstans att en tredje säsong är bekräftad. Kan ha drömt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem har sagt något om en säsong 3?

Ser inget som skulle få serien att hålla på en säsong till. Finns inget mer som kan hända. Iaf inget som kan bre ut sig över 20+ avsnitt i vilket fall.

Jo skit många säger det iaf..

T-bag dör i sista avsnittet på säsong 2

:teehee:

Redigerad av Polisen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Turk på burk!

Season 3 spoilers:

The answer to the question that has been

on every prison break fan’s lips is right here. Yes there will be a

season 3. Season 3 of Prison Break (which may have a different name

announced soon) will be premiered on 29th August 2007, almost 5 months

after the season 2 finale. Most of the conspiracy storyline (about 90%)

will be wrapped up by the end of season 2, and the third season will

have a completely new plot. Scheuring quotes “The audience will

definitely get closure. It'll feel like this is the endgame of the

story, and yet there will be a few unanswered questions."

The

third season will have eight major roles, including new additions to

the cast. Most of the surviving crew will be brought together somehow,

and there will be one or two new faces. When asked about the fate of

Mahone played by William Fichtner, fans were told that Scheuring was

very happy with William, hinting that Mahone will make a comeback in

season 3.

One of the new additions is a female character who is

Michael’s equivalent in intelligence, and she will act as a love

interest for one of the guys. Who will it be? Your guess is as good as

mine. Scheuring also let slip “And she would seem to be coming down on

the side of good initially, but there will be questions [about] whether

that's a facade.”

Ausiello quotes: “Paul Scheuring also teased

that Season 3 would feature "a different storytelling process" that

will begin to "play out in the last couple episodes of Season 2" and

"leave some cliff-hangers, including one with Sara."

Sara

Tancredi fans may have been worried that she may be killed off because

the actress playing her, Sarah Wayne Callies, is pregnant, but Ausiello

assures us that she’s safe. He says that Paul Scheuring won’t kill her

off because he believes that Sara Tancredi is a strong component in the

show. Sarah is due in the late summer, which coincides with the

premiere of season 3, and she will be gone for a while, but will be

back soon after the birth of her child. Scheuring says that her

disappearance will fit into the plot, but refuses to confirm rumours of

Sara Tancredi being kidnapp.

source:http://spoilertv-prisonbreak.blogspot.com/2007/03/season-3-info.html

02/24 europeangoldfinch.net:

C-Finch69: Fish: My daughter's sick. I need help. Any Håller med till 100%! on the money? --C.

Fish: C: Bag has the money. Sorry to hear about your daughter. Good luck.

I neglected to mention last week that series creator Paul Scheuring also told me that a new female series regular will be added to the cast next season. "She is Michael's equal in terms of intelligence," he revealed of the not-yet-cast newbie. "And she would seem to be coming down on the side of good initially, but there will be questions [about] whether that's a facade. And she'll be a love interest for one of our characters." (My guess? Pucker up, Linc!) Scheuring also spilled that "90 percent" of the conspiracy will (thankfully) be wrapped up by the end of this season. "The audience will definitely get closure. It'll feel like this is the endgame of the story, and yet there will be a few unanswered questions."

02/05 there are some interesting things that happen with c-note, but the way that are having it play out looks like a way of taking his character off the show....

01/31 There are no plans to kill Michael. The next convict biting the dust is someone who likes boating (in ep 16 details there)

The president will soon hear the tape

Michael and Sara will get cozy (Probably the same spoiler we've been getting since the middle of december.....)

Paul Scheuring also teased that Season 3 would feature "a different storytelling process" that will begin to "play out in the last couple episodes of Season 2" and "leave some cliff-hangers, including one with Sara." Although mum on specifics, he says the new conceit will involve bringing "some of the surviving members of the gang back together," in addition to introducing several new faces. "In the model of Lethal Weapon, where in every subsequent sequel they had a new participant, we're going to be doing that as well. We brought in Mahone for Season 2, and we plan on adding one or two major new characters/actors for Season 3." Does that mean my buddy William Fichtner's days are numbered? "Let's just put it this way: We're very, very happy with Bill Fichtner."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

omg.. varför måste dom skjuta upp prisonbreak hela tiden... dom borde ha 3 sista avsnitten sen ta ner hela serien.. vafan ska dom göra en ny säsong? tror dom verkligen att någon kollar på säsong 3.. kanske första avsnittet men sen blir det bara tråkigt..

Jag kommer följa säsong 3, dvs. kolla på alla avsnitt. Jag tror inte det kommer bli speciellt bra utam bara kännas uttdraget...DOCK är jag fast och kommer inte kunna ge mig utan att få veta hur det slutar :teehee:

Nu skulle jag suttit och kollat på PB om det inte vore för uppehållet :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer följa säsong 3, dvs. kolla på alla avsnitt. Jag tror inte det kommer bli speciellt bra utam bara kännas uttdraget...DOCK är jag fast och kommer inte kunna ge mig utan att få veta hur det slutar ^_^

Nu skulle jag suttit och kollat på PB om det inte vore för uppehållet :)

Lol, jag skulle oxå ha tittat om det inte vore för uppehållet men låt oss säga, Säsong 3, avsnitt 14 " Micheal och lincoln måste hitta sara som blivit kidnappad av kinesen, dom hittar henne och säger att dom ska gå upp i rök. "

Säsong 3, avsnitt 17 " Micheal, Sara och Lincoln skaffar biljetter till flygplanet , och ska hämta LJ. "

Säsong 64, avsnitt 22(sista avsnittet) " Micheal, Sara, LJ och Lincoln har nu fått tag på jetpacken som ska ta dom till Sydkorea, T-bag är en robot , Sucre har 53 barn, Mahone är död och hans son forsätter att leta efter micheal o dom, "

Fox säger att dom bara ljög att det var sista avsnittet.

Säsong 143, avsnitt 15 Änkligen fick scofield tag på lite bränsle till jetpacken, nu ska dom gå till thailand ;)

Redigerad av Polisen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att de kan sluta när Säsong 2 är klar. Eftersom det inte är fristående avsnitt så kan man inte göra massor av säsonger, det blir bara långsökt. Spelar ingen roll om det slutar vackert eller ej, sätt ett värdigt slut på det. Men nej, självklart vill man mjölka ur en franchise som är så populär.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lol, jag skulle oxå ha tittat om det inte vore för uppehållet men låt oss säga, Säsong 3, avsnitt 14 " Micheal och lincoln måste hitta sara som blivit kidnappad av kinesen, dom hittar henne och säger att dom ska gå upp i rök. "

Säsong 3, avsnitt 17 " Micheal, Sara och Lincoln skaffar biljetter till flygplanet , och ska hämta LJ. "

Säsong 64, avsnitt 22(sista avsnittet) " Micheal, Sara, LJ och Lincoln har nu fått tag på jetpacken som ska ta dom till Sydkorea, T-bag är en robot , Sucre har 53 barn, Mahone är död och hans son forsätter att leta efter micheal o dom, "

Fox säger att dom bara ljög att det var sista avsnittet.

Säsong 143, avsnitt 15 Änkligen fick scofield tag på lite bränsle till jetpacken, nu ska dom gå till thailand ;)

:) HaHAHAHAHAHAHAH ^_^ KAn inte sluta skratta åt din jävla sjuka humor ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*text*

Hej "Helpiswhatiwant", och så säger vi hej då!

Samtidigt säger vi hej då till "Kopkilla" som är ditt tredje account!

Passar även på att säga hej då till, "Helpiswhatiwant" för alltid!

Bara lugn, jag kommer hålla koll på ditt IP så att du inte försöker komma tillbaka!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej "Helpiswhatiwant", och så säger vi hej då!

Samtidigt säger vi hej då till "Kopkilla" som är ditt tredje account!

Passar även på att säga hej då till, "Helpiswhatiwant" för alltid!

Bara lugn, jag kommer hålla koll på ditt IP så att du inte försöker komma tillbaka!

"Änkligen" så är han borta! :shifty:

Nämen, 2 säsonger skulle gott och väl ha räckt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Turk på burk!

Season 3 spoilers:

Jag inte själv läst spoilern, så jag tänkte fråga någon som har gjort det:

Finns det ett bra motiv till att göra en tredje säsong?

Blir det något av en ny handling/mening, eller drar dem bara ut på det som dem håller på med i S2 ?

(

Försöka lösa "The Conspiracy" och få dem frikända, eller försöka fly till panama?

)

Om inte annat så får man väl hoppas att det där är falska spoilers.

Det har ju iaf inte kommit något officiellt från FOX, ang en Säsong3. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag inte själv läst spoilern, så jag tänkte fråga någon som har gjort det:

Finns det ett bra motiv till att göra en tredje säsong?

Blir det något av en ny handling/mening, eller drar dem bara ut på det som dem håller på med i S2 ?

(

Försöka lösa "The Conspiracy" och få dem frikända, eller försöka fly till panama?

)

Om inte annat så får man väl hoppas att det där är falska spoilers.

Det har ju iaf inte kommit något officiellt från FOX, ang en Säsong3. :shifty:

Tror inte detta ska spoila för någon..

"Season 3 of Prison Break (which may have a different name

announced soon) will be premiered on 29th August 2007, almost 5 months

after the season 2 finale. Most of the conspiracy storyline (about 90%)

will be wrapped up by the end of season 2, and the third season will

have a completely new plot. Scheuring quotes “The audience will

definitely get closure. It'll feel like this is the endgame of the

story, and yet there will be a few unanswered questions."

Alltså, Säsong 3 kommer börja 5 månader efter, och denna säsongen kommer knyta ihop säcken till 90%. Det kommer alltså gå att sluta kolla på det efter säsong 2, då det kommer lösa sig på ett eller annat sätt.

Säsong 3 ska ha en ny story, men med samma personer, och som det står så kanske det t.o.m byter namn på serien.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte detta ska spoila för någon..

"Season 3 of Prison Break (which may have a different name

announced soon) will be premiered on 29th August 2007, almost 5 months

after the season 2 finale. Most of the conspiracy storyline (about 90%)

will be wrapped up by the end of season 2, and the third season will

have a completely new plot. Scheuring quotes “The audience will

definitely get closure. It'll feel like this is the endgame of the

story, and yet there will be a few unanswered questions."

Alltså, Säsong 3 kommer börja 5 månader efter, och denna säsongen kommer knyta ihop säcken till 90%. Det kommer alltså gå att sluta kolla på det efter säsong 2, då det kommer lösa sig på ett eller annat sätt.

Säsong 3 ska ha en ny story, men med samma personer, och som det står så kanske det t.o.m byter namn på serien.

Men vafan gör dom på 3:an då.. om det löser sig på säsong 2 så kan dom ju inte göra något på säsong 3..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vafan gör dom på 3:an då.. om det löser sig på säsong 2 så kan dom ju inte göra något på säsong 3..

Antagligen klarar dom sig under säsong 2.

Säsong 3 ska ha en ny story, men med samma karaktärer.

Så låt säga att dom tar sig till Mexico eller liknande. Säsong 3 kommer handla om något som händer där då isf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...