Helpiswhatiwant Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 HOT SPOILERS An unlikely alliance forms between Bellick and Sucre while Michael is determined to face the president. T-Bag gets into some trouble when he loses his luggage and C-Note faces major consequences after some of his actions. VISSTE ATT T-BAG SKULLE FLORA SITT BAGAGE.. JUST KNEW IT .. synd ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 HOT SPOILERS An unlikely alliance forms between Bellick and Sucre while Michael is determined to face the president. T-Bag gets into some trouble when he loses his luggage and C-Note faces major consequences after some of his actions. VISSTE ATT T-BAG SKULLE FLORA SITT BAGAGE.. JUST KNEW IT .. synd ffs C-note lyckades alltså inte hänga sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Yeeey! Prison.Break.S02E19.HDTV.XviD-XOR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Invänta spoilers.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 6 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Tillbaks till ruta 1 för brödrarna, nu blir det väl försöka flyga till Panama ändå eller? Kommer iofs bli svårt nu när Sara har FBI negern efter sig och är påväg till Michael och Linc. Tycker att dom ska spela upp bandet för folket ändå även om det är en kopia. Jävla incest president usch.. Hoppas att Sucre och Bellick hittar pengarna så att inte äckel T-Bag får dom. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Prison.Break.S02E19.PROPER.HDTV.XviD-2HD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 (redigerad) Bra avsnitt. Skönt att C-Note överlevde. Älskade scenen med T-bag på flygplatsen. Men jag fattar inte hur Bellick hittade Sucre så snabbt. Kul att det kom en trailer på slutet inför nästa avsnitt. Redigerad 6 mars, 2007 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Det går så sakta :'( 1 timme o 23 min kvar typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Jag antar att det var fler än jag som förstod att det hon hade på hjärtat inte var något som påverkade Michaels och Lincolns situation. Frågorna är nu, vad händer med bröderna? Får Bellick väskan? Kommer han sedan släppa Sucre? Vad har Mahone på gång? Kommer C-note prata? Jävligt bra program, lite för enkelt att lista ut att Presidenten inte skulle benåda de bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 "PARDON! ONSTAGE! NOW!" Spännande men slutligen tråkigt avsnitt, nu rämnar allt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Jaha, då var det nytt uppehåll... Måste man vänta två veckor igen.. Roooligt.. annars bra avsnitt, seriöst, jag trodde verkligen att hon skulle frikänna dem.. bitch, meen 3 avsnitt kvar så man får väl se med från en annan syn vinkel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Preview på kommande episod: "Panama" Prison Break 2x20 AMEX Preview Prison Break 2x20 FOX Preview Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Jag trodde först att Caroline skulle benåda dom fast att Kellerman skulle skjuta henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 (redigerad) Bra avsnitt. Skönt att C-Note överlevde. Älskade scenen med T-bag på flygplatsen. Men jag fattar inte hur Bellick hittade Sucre så snabbt. Kul att det kom en trailer på slutet inför nästa avsnitt. Bellick gjorde en deal med Sucres kusin, tjockisen (han som ramlade ner när dom rymde), och han berättade vart dom hade stuckit. Varför tänker jag alltid på Fredrik Reinfeldt när jag ser kinesen? Är dom lika till utseendet eller bara att båda är lika falska? Redigerad 6 mars, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Bellick gjorde en deal med Sucres kusin, tjockisen (han som ramlade ner när dom rymde), och han berättade vart dom hade stuckit. Varför tänker jag alltid på Fredrik Reinfeldt när jag ser kinesen? Är dom lika till utseendet eller bara att båda är lika falska? Båda är lika falska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Preview på kommande episod: "Panama" Prison Break 2x20 AMEX Preview Prison Break 2x20 FOX Preview Ser riktigt, riktigt spännande ut Bara 3 avsnitt kvar men upplösningen kommer säkert bli de bästa man kan tänka sig. Äntligen kommer Mahone bli arresterad om han inte flyr eller tar livet av sig Undrar vad som händer med Kellerman ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Jag som hatar måndagar o tisdagar vill nu att det ska bli nästa TISDAG... oo i want more prison break andra preview var skit skön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 6 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Varför uppehåll ? Så segt att vänta 2 veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Varför uppehåll ? Så segt att vänta 2 veckor VA?? UPPeHÅLL? kommer avsnittet om 2 veckor :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 E19: Uschamej, vasst avsnitt. Riktigt spännande genom hela, och det gick snabbt framåt under tiden. Förjävligt dock att det ska sluta med att de är tillbaka från början, iprincip. Jävla massa frågor nu, känns som att de tre sista kommer bli kanon. Fortfarande undrar jag dock vad en ev. tredje säsong skulle kunna handla om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts