Jump to content

Prison Break


Hummler
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ni får det att låta som dom alla var medpå att lämna honom. Det var ju junkie-Sara som är efterbliven och låste ute kellerman för att han försökte döda henne. Detta var hennes hämnd. Dom tvingas ju åka ifrån för snuten är precis i hälarna på dom.

Om dom tyckt att han varit viktigt hade dom stannat bilen. Det hade tatt några sekunder

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om dom tyckt att han varit viktigt hade dom stannat bilen. Det hade tatt några sekunder

Nej. Sara är ett knarkande missfoster, och hade snuten sett deras bil hade det varit slut för dom då det är en rutten skrotbil. Hade dom stannat hade Saragjort motstånd, då hon har något emot Kellerman (duh), och snuten var bara något kvarter bort. Sen får du tänka på att Pope satt i bilen, och om snuten hade sett det hade han fått skit som fan för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som inte kollar Previews ?

Har slutat med det.

Jag tycker att avsnitten blir mycket bättre och mer spännande när man inte alls vet vad som kommer att hända.ö

Duh?! whoco5_718772_0.gif

Klart som fan det blir mer spännande om du inte vet vad som händer.

Skulle du kolla på en film om slutet på filmen skrivs innan filmen börjar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Prison.Break.S02E17.HDTV.XViD-NoTV

Undrar om det är nånting på USBminnet. Och vad fasen ska kellerman göra? Damn vad jag skakade till när Michael sa att han skulle lämna in sig...

Det börjar dra ihop sig, nån som tror att det blir en säsong till? Det måste vara omöjligt, blir så arg om dom gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Prison.Break.S02E17.HDTV.XViD-NoTV

Undrar om det är nånting på USBminnet. Och vad fasen ska kellerman göra? Damn vad jag skakade till när Michael sa att han skulle lämna in sig...

Det börjar dra ihop sig, nån som tror att det blir en säsong till? Det måste vara omöjligt, blir så arg om dom gör det.

Jag läste någonstans att dom som skriver PB har manus för 5 säsonger allt som allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Prison.Break.S02E17.HDTV.XViD-NoTV

Undrar om det är nånting på USBminnet. Och vad fasen ska kellerman göra? Damn vad jag skakade till när Michael sa att han skulle lämna in sig...

Det börjar dra ihop sig, nån som tror att det blir en säsong till? Det måste vara omöjligt, blir så arg om dom gör det.

Håller med, blir ledsen om de förstör denna underbara serie.

Jag läste någonstans att dom som skriver PB har manus för 5 säsonger allt som allt.

Har du rätt blir jag ledsen, källa?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har i stort sett slutat kolla på Prison Break. Det är inte roligt längre imo. Det var roligt i början med alla hans tatueringar och det där men nu är det bara tjatigt. Händer typ samma sak i varje avsnitt nu. Michael får en jättebra plan, planen förstörs av att någon (typ Mahone) kommer och förstös, Michael lyckas på ett eller annat sätt komma undan nätt och jämt. BALÖKDG.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med!

Tycker riktigt synd om C-Note nu, men samtidigt har han ju inte mycket att välja mellan. Samtidigt tycker ja att Mahone verkar inse hur galet allt är, bara jag som tror att han kanske byter sida nu när han kommer stöta ihop med Burrowsgänget igen? Sen att T-Bag och Bellick hamnar på samma plan verkar ju mysigt, frågan är väl inte OM de får syn på varandra, utan snarare VEM som får syn på den andre först.

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med "Nord" och "Marquis".

Det som ingen har nämnt är ju frågan om kellerman verkligen kommer skjuta Reynolds (presidenten).

Scofield och dom behöver presidenten och de skulle aldrig hänt om Sara släppt in Kellerman i bilen.

Nästa avsnitt kommer bli riktigt bra med tanke på alla frågetecken som dök upp :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...