Solidsnake Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Ok tack blev lite nervös trodde det var i måndas. Nu kan jag vara lättad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Ni får det att låta som dom alla var medpå att lämna honom. Det var ju junkie-Sara som är efterbliven och låste ute kellerman för att han försökte döda henne. Detta var hennes hämnd. Dom tvingas ju åka ifrån för snuten är precis i hälarna på dom. Om dom tyckt att han varit viktigt hade dom stannat bilen. Det hade tatt några sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Om dom tyckt att han varit viktigt hade dom stannat bilen. Det hade tatt några sekunder Nej. Sara är ett knarkande missfoster, och hade snuten sett deras bil hade det varit slut för dom då det är en rutten skrotbil. Hade dom stannat hade Saragjort motstånd, då hon har något emot Kellerman (duh), och snuten var bara något kvarter bort. Sen får du tänka på att Pope satt i bilen, och om snuten hade sett det hade han fått skit som fan för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 (redigerad) Här är Previews på den kommande episoden "Wash". Prison Break Episode 18 "Wash" Preview Prison Break S2 Episode 18 AMEX preview Redigerad 22 februari, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Bara jag som inte kollar Previews ? Har slutat med det. Jag tycker att avsnitten blir mycket bättre och mer spännande när man inte alls vet vad som kommer att hända.ö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Bara jag som inte kollar Previews ? Har slutat med det. Jag tycker att avsnitten blir mycket bättre och mer spännande när man inte alls vet vad som kommer att hända.ö Duh?! Klart som fan det blir mer spännande om du inte vet vad som händer. Skulle du kolla på en film om slutet på filmen skrivs innan filmen börjar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Bara jag som inte kollar Previews ? Har slutat med det. Jag tycker att avsnitten blir mycket bättre och mer spännande när man inte alls vet vad som kommer att hända.ö Nej, du är inte ensam. Jag har slutat att kolla på previews för ett ganska bra tag sen, känns roligare att se avsnitten sen. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Har bara sett 2 st previews, vill inte heller förstöra det rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Har aldrig tittat på Previews och kommer inte att göra det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Prison.Break.S02E17.HDTV.XViD-NoTV Undrar om det är nånting på USBminnet. Och vad fasen ska kellerman göra? Damn vad jag skakade till när Michael sa att han skulle lämna in sig... Det börjar dra ihop sig, nån som tror att det blir en säsong till? Det måste vara omöjligt, blir så arg om dom gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Prison.Break.S02E17.HDTV.XViD-NoTV Undrar om det är nånting på USBminnet. Och vad fasen ska kellerman göra? Damn vad jag skakade till när Michael sa att han skulle lämna in sig... Det börjar dra ihop sig, nån som tror att det blir en säsong till? Det måste vara omöjligt, blir så arg om dom gör det. Jag läste någonstans att dom som skriver PB har manus för 5 säsonger allt som allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Jag läste någonstans att dom som skriver PB har manus för 5 säsonger allt som allt. Snälla, ge mig en källa innan jag ens skulle få en tanke på att tro dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Prison.Break.S02E17.HDTV.XViD-NoTV Undrar om det är nånting på USBminnet. Och vad fasen ska kellerman göra? Damn vad jag skakade till när Michael sa att han skulle lämna in sig... Det börjar dra ihop sig, nån som tror att det blir en säsong till? Det måste vara omöjligt, blir så arg om dom gör det. Håller med, blir ledsen om de förstör denna underbara serie. Jag läste någonstans att dom som skriver PB har manus för 5 säsonger allt som allt. Har du rätt blir jag ledsen, källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Jag läste någonstans att dom som skriver PB har manus för 5 säsonger allt som allt. Tror det är Lost som dom sa så om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Kom det aldrig nytt avsnitt inatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Kom det aldrig nytt avsnitt inatt? prison.break.s02e18.hdtv.xvid-xor.avi Jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Jag har i stort sett slutat kolla på Prison Break. Det är inte roligt längre imo. Det var roligt i början med alla hans tatueringar och det där men nu är det bara tjatigt. Händer typ samma sak i varje avsnitt nu. Michael får en jättebra plan, planen förstörs av att någon (typ Mahone) kommer och förstös, Michael lyckas på ett eller annat sätt komma undan nätt och jämt. BALÖKDG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Bra avsnitt! Någon i tråden nämnde något tidigare om att C-note skulle hänga sig, well guess what. You were right. T-bag och Bellick! Ska bli riktigt härligt om dem ser varandra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Håller med! Tycker riktigt synd om C-Note nu, men samtidigt har han ju inte mycket att välja mellan. Samtidigt tycker ja att Mahone verkar inse hur galet allt är, bara jag som tror att han kanske byter sida nu när han kommer stöta ihop med Burrowsgänget igen? Sen att T-Bag och Bellick hamnar på samma plan verkar ju mysigt, frågan är väl inte OM de får syn på varandra, utan snarare VEM som får syn på den andre först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Håller med "Nord" och "Marquis". Det som ingen har nämnt är ju frågan om kellerman verkligen kommer skjuta Reynolds (presidenten). Scofield och dom behöver presidenten och de skulle aldrig hänt om Sara släppt in Kellerman i bilen. Nästa avsnitt kommer bli riktigt bra med tanke på alla frågetecken som dök upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts