Mathias Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Bra avsnitt som vanligt. Precis som Stell sa, riktigt fint det kändes när han nita kinesen. Men vadå, "you will get Scofield", vad har han som kan leda Mahone till honom? Fattar inte jag heller, de har väl inte haft kontakt sen de var i garaget? Han är inte direkt i ett bra läge för att "ljuga"? Kan knappt vänta till e18 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Svensk TV: När han gubben står där i garaget, kellerman eller något, så sa han att han skulle hjälpa lincon & michael, vad hände sen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Svensk TV: När han gubben står där i garaget, kellerman eller något, så sa han att han skulle hjälpa lincon & michael, vad hände sen ? De följer med honom och "flyr". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 De följer med honom och "flyr". Aha, va logiskt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 En annan sak, riktigt jävla manligt gjort av T-bag att ringa in och berätta om att hon kvinnan och barnen fanns i huset. Inte fan trodde jag att han hade ett samvete, men tydligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 En annan sak, riktigt jävla manligt gjort av T-bag att ringa in och berätta om att hon kvinnan och barnen fanns i huset. Inte fan trodde jag att han hade ett samvete, men tydligen! Tjaa, de flesta, även jag, trode nog att han skulle greppa yxan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Sjukt bra avsnitt!. Jag fick fjärilar i magen när michael bara ställde sig framför Pope vid dörren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Sjukt bra avsnitt!. Jag fick fjärilar i magen när michael bara ställde sig framför Pope vid dörren. Ännu värre när Sucre fick tilbaka sin kvinna tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Mycket bra avsnitt!! Det bästa på länge, de va länge sen man tyckte det var så spännande. Och fyfan vilken skön känsla när Michael körde på Bill Kim med bilen. Men jag tycker det var synd att kellerman blev dumpad, han var ju cool Och sedan mina spekulationer om vad C-note tänker göra: Om ni kollade "Previously on Prison Break" så kanske ni märkte att dem visade klippet när C-note kommer in medans Micheal och Sucre snackar om europeangoldfinch.net Mest troligt så kommer han väl att posta ett inlägg där i Sucre's namn och bestämma möte med Michael eller liknande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Tycker att det var ett spännande avsnitt. Synd att de lämnade Kellerman i sticket, han har trots allt hjälpt dem. Varför just där? Taskigt. Well, nu kan man inte vänta tills nästa avsnitt >.<. Funderat på att Hacka Fox-servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Riktigt bra skådespel av Rockmond och Robert i det här avsnittet. Fan att C-Note är gripen. T-Bags pappa var ett riktigt äckel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 T-Bags pappa var ett riktigt äckel Sådan far, sådan son! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 (redigerad) Synd att de lämnade Kellerman i sticket, han har trots allt hjälpt dem. Varför just där? Taskigt. lite synd om c-note oxå :/ Redigerad 20 februari, 2007 av Helpiswhatiwant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Synd att de lämnade Kellerman i sticket, han har trots allt hjälpt dem. Varför just där? Taskigt. lite synd om c-note oxå :/ Ja verkligen taskigt, han har ju inte försökt sätta dit/döda de eller så. Fy så elakt av de att lämna denna ädla man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Ähh, Sara gjorde rätt. Han försökte dränka henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Ni får det att låta som dom alla var medpå att lämna honom. Det var ju junkie-Sara som är efterbliven och låste ute kellerman för att han försökte döda henne. Detta var hennes hämnd. Dom tvingas ju åka ifrån för snuten är precis i hälarna på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Bra avsnitt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 När börjar Prison Break igen? var det i måndags eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 När börjar Prison Break igen? var det i måndags eller? nej, det är på måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 När börjar Prison Break igen? var det i måndags eller? Snackar du om TV3 så börjar dem sända PB 26 Februari. Är det USA du menar så sände FOX ett avnsitt i Måndags, efter en veckas paus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts