T-Bone Mendez Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 STOR spoiler om en karaktär I avsnitt 18 kommer C-Note att hänga sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 STOR spoiler om en karaktär I avsnitt 18 kommer C-Note att hänga sig. Och hur vet du detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 STOR spoiler om en karaktär I avsnitt 18 kommer C-Note att hänga sig. ...FAN, trode ju att det var något som redan hänt som man kunnat se. Aja nyfikna lilla jag får väl skylla mig själv. =) som sagt, det vet du hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 STOR spoiler om en karaktär I avsnitt 18 kommer C-Note att hänga sig. Säger som dom andra, var har du hittat detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 (redigerad) Så stog det på ett forum som brukar skriva varje vecka. Och dom brukar ha rätt Mahone uses Dede's health/well-being against C-Note to force him to help bring in Burrows and Scofield. 5 escapees become 4 when C-Note hangs himself. Redigerad 17 februari, 2007 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Så stog det på ett forum som brukar skriva varje vecka. Och dom brukar ha rätt Mahone uses Dede's health/well-being against C-Note to force him to help bring in Burrows and Scofield. 5 escapees become 4 when C-Note hangs himself. Men hur ska de ha fått reda på det? De har ju inte sett det än! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Men hur ska de ha fått reda på det? De har ju inte sett det än! Jag vet inte, men jag brukar gå in där varje vecka och dom har alltid rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Jag vet inte, men jag brukar gå in där varje vecka och dom har alltid rätt. Ok, tycker ändå att det är konstigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Så stog det på ett forum som brukar skriva varje vecka. Och dom brukar ha rätt Mahone uses Dede's health/well-being against C-Note to force him to help bring in Burrows and Scofield. 5 escapees become 4 when C-Note hangs himself. Länk tack. Kan va kul att få spoils innan avsnitten kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Så där, i natt är det dags! Hur blir det, ett eller två avsnitt i natt?, tänkte på att ett utgick förra veckan, men det kanske var planerat?. Någon med säker källa som kan uttala sig?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Men looooooooool, dom kan inte veta att han ska hänga sig . För att han vill inte att hans barn ska få en annan familj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Så där, i natt är det dags! Hur blir det, ett eller två avsnitt i natt?, tänkte på att ett utgick förra veckan, men det kanske var planerat?. Någon med säker källa som kan uttala sig?. På FOX hemsida har dom skrivit handlingen på två avsnitt som ska sändas, men det står inte om bägge är ikväll...kan ju hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 --> Har kanske inte hängt med mkt i avsnitten, vad hände med psykopaten ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 --> Har kanske inte hängt med mkt i avsnitten, vad hände med psykopaten ? Haywire? Han tog livet av sig då han hoppade ner från en silo i senaste avsnittet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 (redigerad) Haywire? Han tog livet av sig då han hoppade ner från en silo i senaste avsnittet. neeej! måste ha missat det!! Han var så cool Nöjd DimpZ ? Redigerad 19 februari, 2007 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 neeej! måste ha missat det!! Han var så cool Han var typ den jag ville skulle lyckas fly :'( kommer avsnitt 17 ut ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 neeej! måste ha missat det!! Han var så cool Man kan ju inte lista ut vad som står bakom din spoil med en sån smiley efter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 (redigerad) Han var typ den jag ville skulle lyckas fly :'( kommer avsnitt 17 ut ikväll? Japp, kanske 18 också? Man kan ju inte lista ut vad som står bakom din spoil med en sån smiley efter! Skulle kunna stå "han har åkt fast" så han skrev väl så för att folk inte ska fatta om han lever eller ej? =D (tror inte det men kanske) Redigerad 19 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Man kan ju inte lista ut vad som står bakom din spoil med en sån smiley efter! Ändrat ... ---- Men, jag har sett alla avsnitt!! Jag såg att han aldrig tog sitt liv ju! Får väl köpa dvd'n, måste se hur han dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 @Littlemanie: Sett alla på TV i Sverige eller sett ALLA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts