R2D2 Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Nänä, det var bara första veckan som de körde två avsnitt, nu i fortsättningen kommer de att köra ett i veckan. Sen lär de ju också göra ett uppehåll, och kanske säsong två börjar i höst? Skulle inte dom köra måndag och onsdag? Aja, får hoppas att USA ändrar sig. Annars får man hoppas att det läcker. Annars får man vänta till 21a mars, och det blir svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Skulle inte dom köra måndag och onsdag? Aja, får hoppas att USA ändrar sig. Annars får man hoppas att det läcker. Annars får man vänta till 21a mars, och det blir svårt. Nja, osndagar vid 22.00 är väl repris av avsnittet på måndagar tror jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Såg avsnitt 13 nyss, längtar som fan nu tills dom börjar sända igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vilken är er favoritkaraktär då? Själv gillar jag T-Bag, han har rolig dialekt, dock dalade hans popularitet något när han skar... ja, ni vet vem* i halsen. *Spoilervarning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Hmm, om jag inte minns åt skogen så tror jag att jag skrev om Prison Break för ett tag sen iaf så är det bra, har hela serien på sån der DVD skivor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Hmm, om jag inte minns åt skogen så tror jag att jag skrev om Prison Break för ett tag sen iaf så är det bra, har hela serien på sån der DVD skivor Hela serien har väl inte släppts än ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Hela serien har väl inte släppts än ? Finns en del på ehm..sidor som utger sig för att vara "complete season 1" men som bara är 1-13. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tehshit Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Såg alla 13 avsnitt som hittils kommit ut innan TV3 började sin reklamkampanj (=Coolast och bäst) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Vilken är er favoritkaraktär då? Själv gillar jag T-Bag, han har rolig dialekt, dock dalade hans popularitet något när han skar... ja, ni vet vem* i halsen. *Spoilervarning. Gillar Scofield mest, sen kommer John (Stormare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jag gillar hon den där doktorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jag gillar hon den där doktorn Då var inte jag den enda. Jo, jag gillar också henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jag tror att det kommer bli något mellan doktorn och Scofield Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jag tror att det kommer bli något mellan doktorn och Scofield Verkar redan vara lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tehshit Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 FÖR ER SOM KOMMIT LITE LÄNGRE KANSKE. Någon annan som känner att man gillar vissa av fångvaktarna? Några är riktiga skitstövlar, fast vissa är schyssta och bryr sig om fångarna..? Alla kommer mobba mig för detta inlägg ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 FÖR ER SOM KOMMIT LITE LÄNGRE KANSKE. Någon annan som känner att man gillar vissa av fångvaktarna? Några är riktiga skitstövlar, fast vissa är schyssta och bryr sig om fångarna..? Alla kommer mobba mig för detta inlägg ! Hmm naah, men Pope gillar jag, fängelse direktören Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 (redigerad) Det var avsnitt 4 ikväll va? Kan jag börja följa det nu eller borde jag skaffa mig avsnitten jag missat på andra håll? Redigerad 16 januari, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 17 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Det var avsnitt 4 ikväll va? Kan jag börja följa det nu eller borde jag skaffa mig avsnitten jag missat på andra håll? Det är en bra idé om du ser dom 3 första också =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Jag har sett alla dom 4a första avsnitten på tv ..Lätt den bästa serien på väldigt länge!!! och Ja, onsdagarna så visas repris från måndagen... och angående uppehållet i USA så börjar det ju den 20e mars eller nåt? och den 20e mars så visas avsnitt 13 i sverige!! så om vi har jätte tur så visas avsnitten en vecka efter USA bara!!! nåt jag kom på att tänka när jag sett bara 4a avsnitt e att det e en väldigt kompliserad serie.. och att manus-författarna måste vara riktigt smarta..alla dessa små detaljer..älskar sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 nåt jag kom på att tänka när jag sett bara 4a avsnitt e att det e en väldigt kompliserad serie.. och att manus-författarna måste vara riktigt smarta..alla dessa små detaljer..älskar sånt Sen är det ingen serie som ska vara exakt verklighetstrogen. Förmodligen skulle inte detta funka i ett riktigt fängelse. Men ja, det är bra manus. Och serien är det bästa på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Jag har Hela serien på DVD.. eller rättare sagt avsnitt 1-12.. avsnitt 13 fick ju inte plats?! jaja, men avsnitt 13 sänds ju på Måndag i sverige.. och på måndag så startar fortsättningen på serien i USA och jag undrar ifall nån vet när "säsong 2" börjar i sverige?? alltså avsnitt 14-23(25?!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts