DimpZ Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Film Fan, C-Note kanske fångas, Sucre hittar bruden! Hoppas alla klarar sig bara, såg ju inte allt för bra ut för C-Note =/ EDIT: Vafakk, nästa avsnitt 19 Februari? Redigerad 7 februari, 2007 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Thaats bad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Varför skriver alla Prison.Break.S02E16.HDTV.XViD-NoTV? ÄR det inte lättare att bara skriva avsnitt 16? Gött att T-Bag och C-note var med i avsnittet. Jag kommer sakna Hawrey, jag tyckte om hans scener. Brad Bellick FBI, Brad Bellick Federal Bureau of Investigation, Special Agent Brad Bellick. Hehe, skönt att Brad inte är i fängelset mer Redigerad 7 februari, 2007 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Varför skriver alla Prison.Break.S02E16.HDTV.XViD-NoTV? ÄR det inte lättare att bara skriva avsnitt 16? Ctrl+C? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Varför skriver alla Prison.Break.S02E16.HDTV.XViD-NoTV? ÄR det inte lättare att bara skriva avsnitt 16? Alla blir så grymma pirater när man säger så! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Bra avsnitt Den här gången var C-note's scener faktiskt bra. Nu är det bara hoppas att USB minnet ligger inne i facket på cigarrklubben. Men eftersom det är 6 avsnitt (?) kvar så tror jag inte att det är så enkelt. Tror mer på att det som finns där inne är en ledtråd till vart minnet kan vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Bra avsnitt Den här gången var C-note's scener faktiskt bra. Nu är det bara hoppas att USB minnet ligger inne i facket på cigarrklubben. Men eftersom det är 6 avsnitt (?) kvar så tror jag inte att det är så enkelt. Tror mer på att det som finns där inne är en ledtråd till vart minnet kan vara. Just ja, USBminnet ja, Det hade jag helt och hållet glömt bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 7 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Nästa avsnitt verkar vara bra. Pope med på en liten kant igen, härligt (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Undrar hur många gånger Michael har sagt "I just want my brother's life back" - de måste gilla den repliken. Iskallt drag av Kellerman där också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Jag hoppas inte att säsong 3 kommer ut. Då förstörs ju bara serien. Aja, hoppas Michael lyckas fria brodern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Exakt vad ska de göra hos "pope", in på fox river igen eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 I trailern sa dom nånting om you´re the only one who can get us in there. Jag undrar om dom vill komma åt nånting. Och, synd att det ska vara paus till den 19. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 I trailern sa dom nånting om you´re the only one who can get us in there. Jag undrar om dom vill komma åt nånting. Och, synd att det ska vara paus till den 19. Varför? Dubbelavsnitt av 24. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Dubbelavsnitt av 24. Ahae, that aer ju inte saåå daåligt. 24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Fan fan fan.. Har tänkt hela dan idag på hur skönt det skulle bli med ett nytt P.B avsnitt i natt, bara för att sen komma på att faaan... Inte förräns den 19:e Aja, bara att hålla ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Hoppas FOX kompenserar detta och bjuder på ett dubbelavsnitt av Prison Break nästa vecka, annars är det ju inte rättvist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Hoppas FOX kompenserar detta och bjuder på ett dubbelavsnitt av Prison Break nästa vecka, annars är det ju inte rättvist Det kommer dom inte göra. Och det skulle vara onödigt, dom kunde lika gärna sändt som vanligt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Fan vad jag skratta när T-bag åkte med familjen i Volvon, i värsta volvoreklam-anda. Men vad är det för USB-minne ni pratar om, har helt glömt bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Men vad är det för USB-minne ni pratar om`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Men vad är det för USB-minne ni pratar om`? Hmz, spoilervarna, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts