Tux Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Vilcken tid? om det nu sänds på tv Typ Klockan 5 på Fox TV: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Inatt! PLUS att jag har studiedag imårrn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Inatt! PLUS att jag har studiedag imårrn! Men wtf?, så du säger att du inte ska ha någon nationella prov imorgon?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Men wtf?, så du säger att du inte ska ha någon nationella prov imorgon?! Birthday 20 August 1990 Antagligen inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Men wtf?, så du säger att du inte ska ha någon nationella prov imorgon?! Tror inte gymnasiet har samma dag som grundskolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 02.00 svensk tid sänds det i USA. Så ni som fortfarande är vakna och väntar, ge det iaf tills 03.30 sen så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 02.00 svensk tid sänds det i USA. Så ni som fortfarande är vakna och väntar, ge det iaf tills 03.30 sen så Är det? Hade för mig att dom sände det kl 21:00 USA tid, och att vi låg 6 timmar efter, alltså att det sänds 3:00 svensk tid? Fast USA är ju i två tidszoner så.. Men jag ska hålla mig vaken! Nån mera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 Nån mera? ¨ Kaaanske, kan dock inte lova något! ska jobba imorn, delat pass. segt som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 ¨ Kaaanske, kan dock inte lova något! ska jobba imorn, delat pass. segt som fan. Blir jag kanske först med kommentarer den hära ggn då? När börjar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 Jag är vaken.. Jag väntar.. Jag blir först.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 Jag är vaken.. Jag väntar.. Jag blir först.. HA! det trodde du om tråden - 800 000 inlägg också EDIT: Jag ger mig, längtan efter sängen blir för stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 (redigerad) Jag är vaken.. Jag väntar.. Jag blir först.. Noot a chance! Fast, du kanske tankar snabbare än mig. Sparar mina två sista snusar till avsnittet! Det ska njutas på högsta nivå. Kanske tar en öl också! Får. Inte. Somna... -__- Bara. 50. Minuter. Kvar. Edit 2: Nu borde det komma vilka minuter som helst. 15 min kvar max. Hittade nån som lagts upp för 10 timmar sen? Var nog en fejk. Redigerad 6 februari, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 (redigerad) Nu borde väl det komma upp när som helst? Väntar.... BTW, Hittade en Nyhet om "Tweener" http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,990016,00.html Merkky- funkar fint för mig Redigerad 6 februari, 2007 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 (redigerad) Är det bara jag eller funkar inte Pirate Bay? Prison.Break.S02E16.HDTV.XviD-XOR.[eztv] Redigerad 6 februari, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 Är det bara jag eller funkar inte Pirate Bay? Prison.Break.S02E16.HDTV.XviD-XOR.[eztv] Eztv är väl faken? det kom iaf upp en fil med exakt samma namn för 10timmar sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 Eztv är väl faken? det kom iaf upp en fil med exakt samma namn för 10timmar sedan Märkte det nu att den var flaggad som fake. Fake - fuck. Nån som har hittat den riktiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 Prison.Break.S02E16.HDTV.XViD-NoTV Yeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 Riktigt bra avsnitt. Kände på mig att Haywire skulle ta livet av sig, synd. Och jag undrar vad som finns i lådan! Den är säkert tom eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Gött avsnitt, Kellerman var så jävla skön i slutet! Roligt att se T-Bag som en klad familjefar i en Volvo också! Men vad tror ni Bill Kim gör nu? Hittar åt Kellerman och gänget, eller hinner dom öppna skåpet i ciggklubben? Fan va grymt med spoilertagg! Redigerad 7 februari, 2007 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Spoiler: Promo Trailer e17 http://www.youtube.com/watch?v=1Sqj6Nta9KY Hoppas att C-note inte åker fast, damn. Och skönt att se Pope igen. Sneek Peak e 17 http://www.youtube.com/watch?v=70Fy6irsVdU Gillar inte riktigt Kellermans attityd där, blir orolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts