Umberto Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Ev. små spoilers: Nice to know: William Fichtner (sic) som spelar agent Mahone gjorde rösten för Rosenberg i GTA VC&SA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Prison.Break.S02E14.HDTV.XviD-LOL Underbart avsnitt! Fint hur det hela urartar sig med Kellerman & Co. Undra vad som händer nu med våran kära fängelsebitch nu när han ställt till jävla massa trubbel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) VACKERT, VAD GÖR DOM NU?! Utan Steadman finns det väl inget som talar emot Lincolns skuld eller är jag helt bakom flötet? Varför är det så svårt för bröderna att lyssna på Kellerman? Gah. Bellick får knipa ihop skinkorna så gott han kan. Och vad fan sysslar T-Bone med? Hoppas det blir död och smädelser. Mahone var iskall i det här avsnittet. Favoritkaraktär #1. *aldrig nöjd* Redigerad 23 januari, 2007 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Ah, ska ses så fort som möjligt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Ah, ska ses så fort som möjligt!! Bra att veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Bra att veta. Äh, varför vara så negativ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Någon som råkar veta vilka de två senaste sissta avsnitten som sändes i Sverige hette? MIssade båda två pga av Thailandresa. :'( Redigerad 23 januari, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Någon som råkar veta vilka de två senaste sissta avsnitten som sändes i Sverige hette? MIssade båda två pga av Thailandresa. :'( Vet inte vad dom heter, men det var avsnitt 12 och 13. Det borde iaf vara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) @ StellHell: Ett halvår? Njaa, februari faktiskt, dvs en månad från nu ungefär. Spoiler: Fan, vad ska de göra nu? Nu när Steadman är borta så finns det väl inga egentliga bevis som de kan använda? Fast...de kanske åker til DC för att konfrontera presidenten eller liknande? Redigerad 23 januari, 2007 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Psshht.. Sluta nämna trackers. Ingen vill veta var/hur/varför ni laddar ner, och du ska heller inte berätta det för någon heller. Annars blir det varning, läs reglerna igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Sjukt bra, nu ska man terras en vecka till. usch. Som stellhell sa, följ reglerna så underlättar det för alla. 1 inlägg raderat + 1 redigerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) ÅÅåååå trög dator, måste vänta 3 timmar :'( :'( YES den gick ner till 1 timme Redigerad 23 januari, 2007 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 ÅÅåååå trög dator, måste vänta 3 timmar :'( :'( Just. Seg dator. LoL ME 64 MB 933 MHZ 10 min. Just. Seg dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Ok förlåt. Visste inte att det var ås farligt att prata om sånt när det finns trådar där folk skryter om olagliga saker. Men strunt samma, jag kollar på avsnittet nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) ÅÅåååå trög dator, måste vänta 3 timmar :'( :'( YES den gick ner till 1 timme Du är en grym pirat du! Underbart avsnitt, längtar som fan till nästa för att få se hur dom löser det Redigerad 23 januari, 2007 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Du är en grym pirat du! Underbart avsnitt, längtar som fan till nästa för att få se hur dom löser det Jag laddar inte ner ens.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Jag laddar inte ner ens.. Nej nej vi säger bara att vi laddar ner så alla forumiter tror vi är coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Jag laddar inte ner ens.. Jasså, det trodde jag eftersom att du sa "ÅÅåååå trög dator, måste vänta 3 timmar YES den gick ner till 1 timme " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Jasså, det trodde jag eftersom att du sa "ÅÅåååå trög dator, måste vänta 3 timmar YES den gick ner till 1 timme " Ja, men det kanske finns någon sida som visar pb, där det har stått 3 timmar länge, nu uppdaterade jag sidan o så stog det 1 timme.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Underbar avsnitt! Prison Break S02E15 Preview Prison Break S02E15 AMEX Preview Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts