T-Bone Mendez Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Men fuckhead, jag kan ju inte veta om det är bra eller dåligt innan jag sett det. Lugna nu ner dig Karl, det verkade som att du tyckte flera avsnitt har varit dåliga, då är det kanske ingen ide att kolla på serien. Inte behöver du använda svordomar mot mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Lugna nu ner dig Karl, det verkade som att du tyckte flera avsnitt har varit dåliga, då är det kanske ingen ide att kolla på serien. Inte behöver du använda svordomar mot mig Har man kollat på 1.5 säsong så är det svårt att sluta även om man tycker det blir sämre och sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Har man kollat på 1.5 säsong så är det svårt att sluta även om man tycker det blir sämre och sämre. Hehe, du har så rätt. Prison Break va bra i Säsong 1 och i Säsong 2är den jättebra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 S2E14 Preview You look pretty good for a dead man! Synd på Mahone förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 S2E14 Preview You look pretty good for a dead man! Synd på Mahone förresten. Haha, fint att dem åker till Terrence =D Jag borde inte ha kollat den där.. Då börjar man längta tills det startar igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Tanka när jag kmr hem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Såg på avsnitt 13 igår, spoiler: Att det inte skulle sluta nu och så kunde man ju förstå. Var alla de andra vakterna med på att de skulle låta de springa i gapet på Kellerman? (heter han va?) Annars förstår jag inte hur Mahone fick vakterna att lämna nycklarna där. Misstänkte att det var något lurt på gång men jag blev ändå överraskad när Mahone, och inte Kellerman, blev den som "fångade en av kulorna". Bra avsnitt, nu blir det en lång väntan till den 22:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Avsnitt 13, Underbart avsnitt. La Spoilö^^: Slutet var underbart, älskar den dära killen nu! Men, undrar vad dom ska hitta på nu. Antagligen vill dom sätta dit presidenten, men hur?Kolla KalleR, vit text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Bara jag som saknar att få sitta uppe en måndag natt och få titta på Prison.break? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Bara jag som saknar att få sitta uppe en måndag natt och få titta på Prison.break? Nää, det skulle ha varit riktigt skönt att få slänga iggn ett avsnitt på tisdag morgon innan man far iväg till skolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 När börjar Prison Break i USA igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 När börjar Prison Break i USA igen? 22 januari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Snart är det dags igen!! Längtar. Tänkte att jag skulle få igång tråden lite innan den 22. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 När börjar det i Sweden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 När börjar det i Sweden? 26 Februari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 26 Februari hååååå vad jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 hååååå vad jobbigt Man behöver inte vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Man behöver inte vänta Jo, till den 22a.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Man behöver inte vänta Jo, till den 22a.... So pwned Unter snälla sluta lek pir4t du låter så oseriös. Du kan ju vara pir4t utan och skriva om det på ett forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Denna tråden har ju nästan dött ut. undra varför, serien har bara haft uppehåll en vecka i sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts