Merkky Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Extrem spoiler: http://www.youtube.com/watch?v=D5NAbbF1tic&NR What?! Respekt, ny sida. Redigerad 19 november, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Det verkar omöjligt att läsa i denna tråd om man inte laddar hem det nyaste avsnittet. Varför det? Allt spoiler varnas. Du väljer själv om du ska markera det eller inte. Vill du diskutera avsnitten som sänds på tv i Sverige så är det bara att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Nytt avsnitt inatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Nytt avsnitt inatt! Kan man kalla det inatt? den är ju kl 10. ja men ja ska i alla fall se den har sett precis alla avsnitt hitils. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Kan man kalla det inatt? den är ju kl 10. ja men ja ska i alla fall se den har sett precis alla avsnitt hitils. Nytt avsnitt i usa ikväll, blir inatt för oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Kan man kalla det inatt? den är ju kl 10. ja men ja ska i alla fall se den har sett precis alla avsnitt hitils. I USA är det kl 9 för dom runt 3 tiden på natten för oss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Mycket bra avsnitt . Men värsta cliffhangern. Hur fan tar Linc och Michael sig ur den knipan?. Jag tänkte på att Sara kanske löser mysteriet med den där nyckeln, och kommer och räddar dem. Fast det tror jag ändå inte, varför skulle serien forsätta efter det? . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Prison.Break.s02e12.hdtv.xvid-xor.[VTV].avi Så vart inte så mycket sömn idag heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Aah, måste hem och fixa det dära nu! PB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 I USA är det kl 9 för dom runt 3 tiden på natten för oss! Alltå jag pratade om i sverige, då är den 22:00, på måndagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Alltå jag pratade om i sverige, då är den 22:00, på måndagar Och vi snackar om Fox Broadcast som är 21:00 på Måndagar i USA. Prison.Break.S02E12.HDTV.XviD-XOR <-- myspys! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Fy fan va spännande avsnitt 12 var! :'( . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Jag vill ha avsnitt 13, nu! Väldigt spännande slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Helvete, jag råkade kolla på spolern om Ep.13.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Helvete, jag råkade kolla på spolern om Ep.13.. Fasen jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Hoho, verkar som om Mahone fick dem trots allt. Älskar den lirarn. Hoppas Sucre klarar sig, verkar ju dock osannolikt. Franklin och Bellick kändes mest som utfyllnad i det här avsnittet, inte särskilt spännande. Inte någon T-Bag överhuvudtaget. Bah. Gräsligt märke Kellerman fick förresten. Nu har han inga vänner kvar heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Ooooh vilket spännande avsnitt. Grymt spännande slut, men att Michael och Lincon vände om och körde tillbaka mot Mahone bara för att ringa Sara tyckte jag var lite dumt... Hoppas verkligen att Sucre klarar sig, skön kille det där. Och vilken jävlig situation Kellerman har satt sig i, ajajaj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Tycker serien blivit dålig. Bara massa trams för att dra ut på tiden, och folk som dör till höger och vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 (redigerad) Preview för 2.13 http://www.youtube.com/watch?v=jNWdQO3k8OE Redigerad 21 november, 2006 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 http://www.youtube.com/watch?v=Hp494Z4aVeo klipp från 0212, så kan vara spoiler för vissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts