Tux Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 (redigerad) Spoiler/Teori Asså säg inte att Michael kommer missa detta planet också. Var fan ska dom springa nu? Till en annan skog eller och försöka hinna kapp ett tog? Redigerad 14 november, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Spoiler-bild Ja, flaskan har en så oerhört stor plats i handlingen som för serien framåt. FÖRLÅT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Ja, flaskan har en så oerhört stor plats i handlingen som för serien framåt. FÖRLÅT. Fanns ju risk att t-bag skulle åka dit, flaskan spoilar om att han klarade sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Jag tror att T-Bag kommer dö p.g.a. sin arm. Fast man vet ju aldrig. Sara får inte dö, isåfall åker jag och mördar han som spelar agenten. Och Michael & co. får ta och komma på planet, ett till missat plan kan ju leda till en till säsong, och ett slut skulle som bäst utspela sig rätt snart. Det som jag tror kommer hända med Mahone är att han finner Michael, Lincoln och pappan där. Dem börjar snacka, sen skjuter alla på alla. Pappan och Mahone dör. "ett till missat plan kan ju leda till en till säsong", är det inte redan på G en ny säsong, är det inte den man kan vinna att få vara med på en inspelning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 (redigerad) "ett till missat plan kan ju leda till en till säsong", är det inte redan på G en ny säsong, är det inte den man kan vinna att få vara med på en inspelning? Fyfan om det kommer en till säsong. Hoppas det får ta slut i säsong 2 så att dem inte förstör ännu en bra serie med fler säsonger . Bra avsnitt iaf, Spöiler: Jag tror inte att dem kommer med planet, för kommer dom över gränsen så är ju jakten mer eller mindre slut, fast det skulle ju såklart inte förvåna om Mahone kommer efter.. Edit: Det var visst inte 22 avsnitt i s02 som man hört enligt denna Preview för Ep12 så tar säsongen slut vid ep13. Redigerad 15 november, 2006 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 .e13!?, då är det ju bara två avsnitt kvar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Edit: Det var visst inte 22 avsnitt i s02 som man hört enligt denna Preview för Ep12 så tar säsongen slut vid ep13. Vilken preview? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Vilken preview? http://www.youtube.com/watch?v=kPlUsRExSxU ni får väl ha lite fantasi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Edit: Det var visst inte 22 avsnitt i s02 som man hört enligt denna Preview för Ep12 så tar säsongen slut vid ep13. Kanske bara är som tv4 brukar göra, paus? Sen kallar dom det säsongsavslutning. Det kan ju inte bara vara 13 avsnitt?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Jag hoppas att ni skojar, annars får jag dumförklara er något så rejält. "With only two episodes left this fall." Just det. This fall. Hösten. Det kickar säkerligen igång igen i vår. Man ska inte slakta den ko som mjölkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 "Today is the day we start running..." Missar dom planet kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 (redigerad) "Today is the day we start running..." Missar dom planet kanske? . lol, säger han inte Today is the day we STOP running? start kan han ju inte säga, för dem har ju "sprungit" sen dagen dem kom ut" Redigerad 15 november, 2006 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 . lol, säger han inte Today is the day we STOP running? start kan han ju inte säga, för dem har ju "sprungit" sen dagen dem kom ut" Ah, kanske är så, men det låter som en blandning.. Men du har ju helt rätt, dom kan ju inte börja nåt dom redan håller på med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Ni kollar väl på Prison Break riktigt mkt ? om någon är desperat och undrar vad som händer kan man alltid kolla på Norska tv 3 på torsdagar klockan 21.30 (eller var det danska tv). Man ser två avsnitt fam.. vet inte om det har tagit upp! men det är en sak att tänka på!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Ni kollar väl på Prison Break riktigt mkt ? om någon är desperat och undrar vad som händer kan man alltid kolla på Norska tv 3 på torsdagar klockan 21.30 (eller var det danska tv). Man ser två avsnitt fam.. vet inte om det har tagit upp! men det är en sak att tänka på!! Eller så kollar man på det en stund efter att det har sänts i Amerikat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Det verkar omöjligt att läsa i denna tråd om man inte laddar hem det nyaste avsnittet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Behudelihu då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 What? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Jag börjar bli rädd att dom drar ut för mycket på det. Jag blir så arg. När kan nån vettig film/serie skapare göra en riktigt bra säsong istället för fler sämre. Gör en säsong, och gör sedan en fet comeback typ efter 4 år med nånting annorlunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Jag såg det 11 avsnittet igår, riktigt bra.. Jag hoppas verkligen att serien fortsätter en säsong till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts