Jump to content

Prison Break


Hummler
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tror att T-Bag kommer dö p.g.a. sin arm. Fast man vet ju aldrig. Sara får inte dö, isåfall åker jag och mördar han som spelar agenten. :teehee: Och Michael & co. får ta och komma på planet, ett till missat plan kan ju leda till en till säsong, och ett slut skulle som bäst utspela sig rätt snart. Det som jag tror kommer hända med Mahone är att han finner Michael, Lincoln och pappan där. Dem börjar snacka, sen skjuter alla på alla. Pappan och Mahone dör.

"ett till missat plan kan ju leda till en till säsong", är det inte redan på G en ny säsong, är det inte den man kan vinna att få vara med på en inspelning? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"ett till missat plan kan ju leda till en till säsong", är det inte redan på G en ny säsong, är det inte den man kan vinna att få vara med på en inspelning? :unsure:

Fyfan om det kommer en till säsong.

Hoppas det får ta slut i säsong 2 så att dem inte förstör ännu en bra serie med fler säsonger :P .

Bra avsnitt iaf, Spöiler:

Jag tror inte att dem kommer med planet, för kommer dom över gränsen så är ju jakten mer eller mindre slut,

fast det skulle ju såklart inte förvåna om Mahone kommer efter..

Edit: Det var visst inte 22 avsnitt i s02 som man hört :P

enligt denna Preview för Ep12 så tar säsongen slut vid ep13.

Redigerad av Visa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni kollar väl på Prison Break riktigt mkt ? :) om någon är desperat och undrar vad som händer kan man alltid kolla på Norska tv 3 på torsdagar klockan 21.30 (eller var det danska tv). Man ser två avsnitt fam.. vet inte om det har tagit upp! :) men det är en sak att tänka på!! :huh:

Eller så kollar man på det en stund efter att det har sänts i Amerikat. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...