aKi Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Prison.Break.S02E10.HDTV.XviD-LOL Och jag som skulle sova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Prison.Break.S02E10.HDTV.XviD-LOL Och jag som skulle sova Fan va fint! Blir att glo på det, sen sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Fan va fint! Blir att glo på det, sen sova. Har du inget jobb eller skola? Dammit 4:47 på måndags natt... Måste tanka då jag kommer hem. Räknar med att få köpa VCS idag också, vi får väl se om jag ens har lust för PB då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Har du inget jobb eller skola? Dammit 4:47 på måndags natt... Måste tanka då jag kommer hem. Räknar med att få köpa VCS idag också, vi får väl se om jag ens har lust för PB då! Jag har skola, och jag sitter där nu.. Jag somnade runt 06.30 så jag är lagom "pigg". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 (redigerad) Jag har skola, och jag sitter där nu.. Jag somnade runt 06.30 så jag är lagom "pigg". Aha, fasen va jobbigt.! Avsnitt 10, wünderbaar. La spoílö: Undrar om Bagwell åker fast! Och undrar hur det ska gå för Linc och LJ. Men slutet var inte lika spännande som andra. Bra, men inte bäst. Redigerad 7 november, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Någon som har koll på hur många avsnitt s02 består av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Någon som har koll på hur många avsnitt s02 består av? 22 stycken. Allstå 12 st återstående av säsong 2. (Om man nu inte följer det på tv:n.) Sen ryktas det även om en säsong 3. Men jag tycker fan det får vara nog med två säsonger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Wörd på det A.A 2 säsonger räcker. Annars kommer det bara att spåra ur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 22 stycken. Allstå 12 st återstående av säsong 2. (Om man nu inte följer det på tv:n.) Sen ryktas det även om en säsong 3. Men jag tycker fan det får vara nog med två säsonger. Tack, nej följer inte på tv Kan nog räcka med 2 säsonger men som vanligt vågar de väl inte lägga ner en omtyckt serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Tack, nej följer inte på tv Kan nog räcka med 2 säsonger men som vanligt vågar de väl inte lägga ner en omtyckt serie. Ibland vill skrivarna lägga ner, men kanalerna fortsätter pågrund av höga tittarsiffror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Prison.Break.S02E11.HDTV.XviD-LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 (redigerad) Prison.Break.S02E11.HDTV.XviD-LOL Gah jag skulle precis ju =( Aja en positiv sak med att vända på dygnet. Nu blir det titta titta titta. Bara för mig som ljudet var helt knas i slutet? Redigerad 14 november, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Helvetes piss noob-lol. Ljudet helt osynkat i slutet. Prison.Break.S02E11.PROPER.HDTV.XviD-XOR Spoiler: Fan va cool t-bag var när han kom tillbaka efter pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Najs avsnitt. Frågorna efter dagens avsnitt är väl; Kommer Sara att dö? Ska Mahone ta livet av sig eller ska han till Michael och Co:? Kommer dom att komma fram till planet? Vad ska T-bag göra med pengarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Geez, den här tråden utnäms härmed till spoiler 3000. Länge sen jag kollade på Prison Break, men ack så bra det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Jag tror att T-Bag kommer dö p.g.a. sin arm. Fast man vet ju aldrig. Sara får inte dö, isåfall åker jag och mördar han som spelar agenten. Och Michael & co. får ta och komma på planet, ett till missat plan kan ju leda till en till säsong, och ett slut skulle som bäst utspela sig rätt snart. Det som jag tror kommer hända med Mahone är att han finner Michael, Lincoln och pappan där. Dem börjar snacka, sen skjuter alla på alla. Pappan och Mahone dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 ÄNTLIGEN tar de (förhoppningsvis) död på Sarah. Rejoice! T-Bag slår tillbaka och det med råge. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/iqc5ipjczu.jpg Hur blev det med Terrance Steadman, förresten? Det sket sig tydligen efter andra avsnittet i säsongen typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Jag tror att T-Bag kommer dö p.g.a. sin arm. Fast man vet ju aldrig. Sara får inte dö, isåfall åker jag och mördar han som spelar agenten. Och Michael & co. får ta och komma på planet, ett till missat plan kan ju leda till en till säsong, och ett slut skulle som bäst utspela sig rätt snart. Det som jag tror kommer hända med Mahone är att han finner Michael, Lincoln och pappan där. Dem börjar snacka, sen skjuter alla på alla. Pappan och Mahone dör. T-bag såg ju onekligen ut att må bra när han satt med ciggen i munnen, så tror inte han kommer dö bara sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 ÄNTLIGEN tar de (förhoppningsvis) död på Sarah. Rejoice! T-Bag slår tillbaka och det med råge. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/iqc5ipjczu.jpg Hur blev det med Terrance Steadman, förresten? Det sket sig tydligen efter andra avsnittet i säsongen typ. Spoiler-bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Spoiler: Toppen avsnitt igen, Snygg "hämnd" av t-bag...tror inte det var precis så han (glömt bort vad han heter) tänkt spendera kvällen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts