Jump to content

Prison Break


Hummler
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har skola, och jag sitter där nu.. Jag somnade runt 06.30 så jag är lagom "pigg".

Aha, fasen va jobbigt.! :ermm:

Avsnitt 10, wünderbaar.

La spoílö: Undrar om Bagwell åker fast! Och undrar hur det ska gå för Linc och LJ. Men slutet var inte lika spännande som andra. Bra, men inte bäst.

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

22 stycken.

Allstå 12 st återstående av säsong 2. (Om man nu inte följer det på tv:n.)

Sen ryktas det även om en säsong 3.

Men jag tycker fan det får vara nog med två säsonger.

Tack, nej följer inte på tv :ermm:

Kan nog räcka med 2 säsonger men som vanligt vågar de väl inte lägga ner en omtyckt serie.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att T-Bag kommer dö p.g.a. sin arm. Fast man vet ju aldrig. Sara får inte dö, isåfall åker jag och mördar han som spelar agenten. ^_^ Och Michael & co. får ta och komma på planet, ett till missat plan kan ju leda till en till säsong, och ett slut skulle som bäst utspela sig rätt snart. Det som jag tror kommer hända med Mahone är att han finner Michael, Lincoln och pappan där. Dem börjar snacka, sen skjuter alla på alla. Pappan och Mahone dör.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att T-Bag kommer dö p.g.a. sin arm. Fast man vet ju aldrig. Sara får inte dö, isåfall åker jag och mördar han som spelar agenten. :teehee: Och Michael & co. får ta och komma på planet, ett till missat plan kan ju leda till en till säsong, och ett slut skulle som bäst utspela sig rätt snart. Det som jag tror kommer hända med Mahone är att han finner Michael, Lincoln och pappan där. Dem börjar snacka, sen skjuter alla på alla. Pappan och Mahone dör.

T-bag såg ju onekligen ut att må bra när han satt med ciggen i munnen, så tror inte han kommer dö bara sådär.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...