Matteus Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Avsnitt 7 var riktigt spännande måste jag säga, iskallt drag av Tweener där...synd att han dog. Och den här agenten, har han fått tag på den där Oscar Shales eller är han bara snurrig? Michael lyckas säkert övertala Sucre eller åtminstone så att han låter dom andra gå. Lite synd nu för det lär ju inte bli någon tredje säsong då två av rymmarna redan är döda... Redigerad 7 oktober, 2006 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Michael lyckas säkert övertala Sucre eller åtminstone så att han låter dom andra gå. Lite synd nu för det lär ju inte bli någon tredje säsong då två av rymmarna redan är döda... 1. Kolla på previewen för avsnitt 8 så får du reda på vad Sucre tänker göra. (http://www.youtube.com/watch?v=2dv8kf5cLgg) 2. Jag tycker det är bra ifall det inte blir nån tredje säsong, orka förstöra en bra serie genom att dra ut på den i 5säsonger för att skaparna ska tjäna mer pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Hur länge håller uppehållet på? kommer det ett avsnitt i natt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Hur länge håller uppehållet på? kommer det ett avsnitt i natt? Enligt Fox hemsida så ska det köra igång i natt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Sjukt bra avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Prison.Break.S02E08.HR.HDTV.AC3.5.1.XviD-CTU lol KalleR, 04:33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Prison.Break.S02E08.HR.HDTV.AC3.5.1.XviD-CTU lol KalleR, 04:33 Först glömde jag bort att sova, sen så dök pb upp, då var det omöjligt att lägga sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Fyfan vilket bra avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Avsnitt 7 var riktigt spännande måste jag säga, iskallt drag av Tweener där...synd att han dog. Och den här agenten, har han fått tag på den där Oscar Shales eller är han bara snurrig? Michael lyckas säkert övertala Sucre eller åtminstone så att han låter dom andra gå. Lite synd nu för det lär ju inte bli någon tredje säsong då två av rymmarna redan är döda... Kollar ni på amrikanska kanaler eller ? Jag har bara sett till dom försöker rädda LJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Wihu.. e08 var skitbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Kollar ni på amrikanska kanaler eller ? Jag har bara sett till dom försöker rädda LJ Internet har allt. Prison.Break.S02E08.HR.HDTV.AC3.5.1.XviD-CTU Prison.Break.S02E08.HDTV.XviD-LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) Har inte sett 8:an än. Men snart Tycker PB är en jävligt bra serie!!! Were going to HOLLAND!!! Redigerad 24 oktober, 2006 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) S02E08 är det bästa jävla Prison Break-avsnittet på länge. Jag kan knappt vänta på S02E09. Redigerad 24 oktober, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 24 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Mycket bra avsnitt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Skitbra avsnitt, som sagt, satt på vissa delar och höll nästan andan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) Riktigt bra avsnitt ju! !Bra gjort av Sucre o Micheal, och att Burrows tog tillbaks LJ också,kan inte hålla mig tills nästa avsnitt! Redigerad 24 oktober, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Som alla andra säger. Satan vilket bra avsnitt. Väntar som fan på 9:an nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Grymt bra avsnitt! Mycket som snurrar i skallen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 (redigerad) Bästa å riktigt länge..fyfan vad spännande, höll på att pissa på mig Redigerad 25 oktober, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Hoppas att de nu fortsätter i samma takt. Annars nog en av det bästa avsnittet i hela PB serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts