Jump to content

Prison Break


Hummler
 Share

Recommended Posts

Avsnitt 7 var riktigt spännande måste jag säga, iskallt drag av Tweener där...synd att han dog. Och den här agenten, har han fått tag på den där Oscar Shales eller är han bara snurrig?

Michael lyckas säkert övertala Sucre eller åtminstone så att han låter dom andra gå. Lite synd nu för det lär ju inte bli någon tredje säsong då två av rymmarna redan är döda...

Redigerad av Matteus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Michael lyckas säkert övertala Sucre eller åtminstone så att han låter dom andra gå. Lite synd nu för det lär ju inte bli någon tredje säsong då två av rymmarna redan är döda...

1. Kolla på previewen för avsnitt 8 så får du reda på vad Sucre tänker göra. (http://www.youtube.com/watch?v=2dv8kf5cLgg)

2. Jag tycker det är bra ifall det inte blir nån tredje säsong, orka förstöra en bra serie genom att dra ut på den i 5säsonger för att skaparna ska tjäna mer pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Avsnitt 7 var riktigt spännande måste jag säga, iskallt drag av Tweener där...synd att han dog. Och den här agenten, har han fått tag på den där Oscar Shales eller är han bara snurrig?

Michael lyckas säkert övertala Sucre eller åtminstone så att han låter dom andra gå. Lite synd nu för det lär ju inte bli någon tredje säsong då två av rymmarna redan är döda...

Kollar ni på amrikanska kanaler eller -_- ?

Jag har bara sett till dom försöker rädda LJ -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...