KalleR Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Skönt att snorungen, vad han nu heter åkte fast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Vill ni veta vad det är för piller FBI agenten tar? ^^ http://sv.wikipedia.org/wiki/Midazolam http://en.wikipedia.org/wiki/Alexander_Mahone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 One big happy family. Nu saknas det bara att Haywire kommer tillbaka i gruppen igen. Jag undrar hur de gör nu... Var det Tweener som tjallade eller tror ni polisen är där av en annan anledning? Tycker det är tråkigt att han hittade Tweener. Skulle vara skönt om han svängde runt och slog till agenten så han faller omkull och tog hans pistol. Jag undrar hur Michael löser detta! Ska bli intressant, han vill självklart inte att dom andra ska ha kosingen. Dessutom tror jag att han skulle bli skjuten innan han skulle hunnit slå honom. Och för att han tar nån drog som antagligen gör han lite smartare och mer, ja.. iaf han tar nått skit iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 One big happy family. Nu saknas det bara att Haywire kommer tillbaka i gruppen igen. Jag undrar hur de gör nu... Var det Tweener som tjallade eller tror ni polisen är där av en annan anledning? Tycker det är tråkigt att han hittade Tweener. Skulle vara skönt om han svängde runt och slog till agenten så han faller omkull och tog hans pistol. Det var väl kvinnan i huset som ringde efter polisen? Hon säger ju typ "thank god" när hon ser bilen. Tror inte Tweener tjallar den här gången, men man vet aldrig. Bra avsnitt, väldigt spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 (redigerad) Preview på S02E07 www.youtube.com/watch?v=FCWokKxgAsI Redigerad 27 september, 2006 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) "The Season's Most Shocking Twists & Turns" OOOOOOOOOH. Spoilers följer här nedan. Undrar vem som dör? Jag tippar på Tweener eller Sucre, fast svarta snubben Benjamin har även låga odds för överlevnad. T-Bag tror jag inte de gör slut på förrän i något av de sista avsnitten. Redigerad 28 september, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Sneak peek på avsnitt 7. http://www.youtube.com/watch?v=NjCEuq_WPEM...ted&search= Jag tror inte Tweener dör. Det verkar för uppenbart, och med "The Season's Most Shocking Twists & Turns" så tvivlar jag ännu mer på att det är Tweener. Det måste vara någon annan. Det lär inte vara Haywire i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Ingen som tittar? Jag ser andra minuten på avsnitt 7 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Jag har sett det, var inget höjdaravsnitt. eller så var bara jag ickeladdad. tyckte inte det var så spännande som dom brukar vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Ska börja titta snart återkommer väl sen med en liten kommentar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Fan då, Tweener var skön. Och snopet värre, han Sucre, som bara bajsar på alla med sin pistol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 (redigerad) S02E07 var hyffsat bra. Bara ruttet att man måste vänta 3veckor innan nästa avsnitt kommer (23/10) Förhandstitt på avsnitt 8: http://www.youtube.com/watch?v=S_ly5XEd2uE Redigerad 3 oktober, 2006 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Well... well... Jag sa ju att polisen inte var där p.g.a. Tweener hade tjallat. Synd att han dödade Tweener. Men Tweener var riktigt skön när han gick till bruden istället... hade för mig att han verkligen gått till huset de var i. Synd att Sucre är en förrädare. Skithärligt att de hittade pengarna. Älskade att höra C-Note när han tog bort den sista sanden ifrån säckarna. Synd om Sara är död. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 (redigerad) E07 i övrigt var väll rätt så okej. Var inte direkt med på att Sucre skulle ta pengarna sådär. Redigerad 3 oktober, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Skit synd att det är 3 veckors uppehåll. Annars ett ganska dåligt avsnitt. Sacknade det PB känslan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Längre förtitt på Episode 8. http://www.youtube.com/watch?v=gaFQQMFaEGo&NR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Bra avsnitt tycker jag men absolut inte bäst. Synd at tweener är död, gillade verkligen att man aldrig visste vart man hade honom, kändes som att när det hängde på honom kunde vad som helst hända. Trode fan inte att sucre skulle gå lös med pistolen heller började tveka på om han skulle släppa loss de eller kanske sticka men inte att han skulle tvinga kvar de andra. uppehåll? när kommer s02e08 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Tror att det var den 21 oktober. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 4 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 23:e oktober börjar det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Har kollat på avsnitt sex och sju. Damn spännande måste jag säga. Jag fattade inte vad agenten hade för motiv till att döda Tweener. Förstod inte mycket vad han snackade om innan. Egentligen förstår jag aldrig vad agenten pratar om. Det ska bli spännande att se vad Sucre håller på med, det brukar aldrig vara som det ser ut i Prison Break. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts