Cortez Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Jag stör mig. Jag har tappat Prison Break-känslan helt. Förra säsongen väntade jag spänt på alla nya avsnitt. I sista avsnittet hoppade jag i soffan av spänning när de var jagade. Men nu efter ett så långt uppehåll känner jag ingenting alls. Tråkigt. Mja, uppehållet tog bort en del av spänningen. Men det är fortfarande en väldigt bra serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 (redigerad) Såg avsnitt 3 alldeles nyss. Bästa avsnittet hittills i andra säsongen! Kändes så himla skönt när man såg både Michael och Lincoln klättra upp för backen och att bilen inte sprängdes på direkten. Fick en himla otäck känsla av när man såg de sparkade vakterna där uppe som kollade ner på dom Tycker verkligen Michael visar att han är otroligt intelligent igen i avsnitt 3. Mer av sånt, intelligens är grymt härligt att kolla på! Redigerad 5 september, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Såg avsnitt 3 alldeles nyss. Bästa avsnittet hittills i andra säsongen! Jo, det var som vanligt ett bra avsnitt. Nu har ju Michael och Lincoln ett försprång igen, eftersom att polisen och fbi antog att dem var döda. Och jag är nog ganska säkert på att Bellick och Geary håller tyst om att dem igentligen lever eftersom dem vill ha belöningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 spoil:Ahh jag blir så jävla trött på detta "sista sekunden" tramset hela tiden, hade kännst mkt trevligare ifall radion funkat som den skulle och bilen sprängts utan problem. Alla problem som uppstår precis hela tiden är bara tröttsammt. Visa: Tror inde huvudfbikillen, vad han nu heter antog att de var döda, han så rätt misstänksam ut. Förutom det ovannämda, riktigt bra avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Varför är Bellick med och jagar. Det är la inte ganska normalt att en fängelsevakt jagar rymda fångar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Varför är Bellick med och jagar. Det är la inte ganska normalt att en fängelsevakt jagar rymda fångar? Har du tittat på avsnitten? För det första är han inte fängelsevakt längre, han blev sparkad. Och för det andra är det stor belöning på killarna. Därför är han med i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Har du tittat på avsnitten? För det första är han inte fängelsevakt längre, han blev sparkad. Och för det andra är det stor belöning på killarna. Därför är han med i spelet. Aha okey. Jag följer serien på TV3, men jag har läst lite och sätt bilder från dem nya avsnitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Riktigt nice avsnitt. Men som kalleballe sa, fbi agenten vet att det inte va någon av Lincoln eller Michael som va i bilen. Han är för smart att luras så lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 5 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 (redigerad) Tråkigt att vi inte har fått se Haywire än, haha han kan inte ha kommit långt med cykeln. Redigerad 5 september, 2006 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Tkr att andra säsongen är förvånande bra! Alla avsnitt så sitter man och skakar efteråt, kan bli lite jobbigt i längden, men det är bara så himla bra gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Tkr att andra säsongen är förvånande bra! Alla avsnitt så sitter man och skakar efteråt, kan bli lite jobbigt i längden, men det är bara så himla bra gjort! Skakar, usch då? Japp, sista avsnittet var bra. Spänningen är påväg tillbaka. Jag håller med om att "sistasekunden-tramset" blir lite drygt, man känner till alla knep serieskaparna har och förutspår vad som ska hända. De borde komma på något nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Skakar, usch då? Japp, sista avsnittet var bra. Spänningen är påväg tillbaka. Jag håller med om att "sistasekunden-tramset" blir lite drygt, man känner till alla knep serieskaparna har och förutspår vad som ska hända. De borde komma på något nytt. Haha, jo jag kan bli lite mongo om det är spännande! Men samtidigt, det är ju spänningen som håller en kvar också. Fast visst, nåt nytt vore gudalikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Trailern för Avsnitt 4... http://www.youtube.com/watch?v=uQuhVp0WvZU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Vad var det för avsnitt som sändes på 3:an i måndags? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Trailern för Avsnitt 4... http://www.youtube.com/watch?v=uQuhVp0WvZU Vill se Som någon sa...vart fan tog haywie vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Vad var det för avsnitt som sändes på 3:an i måndags? Man fick se tillbakablickar innan dem åkte i fängelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 ..och hur de hamnade i fängelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 8 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Tycker att det som var på 3an i måndags är det tråkigaste avsnittet ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Tycker att det som var på 3an i måndags är det tråkigaste avsnittet ^^ Jo lite segt var det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 0204 är ytterligare ett bra avsnitt. Mästerligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts