Jump to content

Prison Break


Hummler
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bara jag som tycker det är lite mystiskt med det lilla pillret som FBI agenten tog vid kyrkogården? Det är ju nog inte någon normal medicin då han hade det gömt i pennan. Mystiken tätnar. *oooooh*

Han verkade ju ganska stressad och så när han skulle upp till presskonferansen i början, och tog med sig pennan. Kanske tog han ett piller innan presskonferansen också. Skulle gissa på något lugnande eller så är det som alla andra filmer. Han har fel på hjärtat och kommer dö pga hjärtattack eller så kommer "gänget" att hjälpa honom.

@Everest:

Jag tror han kommer dö av förblödning eller blodförgiftning eller nått sånt. Dels så är veterinären just en veterinär, och dels så tror jag inte äns vanliga läkare skulle kunna fixa tillbaka hans hand efter vad som har hänt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sweet.

Gött att få veta vad som hände T-bag och Tweener. Men riktigt lamt att T-bag fick tillbaka rörelsen i sin hand. Helt orealistiskt.

Komiskt att alla är på väg till Utah med. Skulle chansa på att det är slutet på Säsong 2. Alla möts i Utah. ^_^

Och som sagts tidigare. Surt att L-J's fritagning misslyckades. Och nu återstår det att se hur dom löser det med Lincons skada. Men eftersom det bara har gått 2 avsnitt så skulle det va helt sjukt om dom blev fångade nu. Så dom löser det nog på ett bra sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Everest:

Jag tror han kommer dö av förblödning eller blodförgiftning eller nått sånt. Dels så är veterinären just en veterinär, och dels så tror jag inte äns vanliga läkare skulle kunna fixa tillbaka hans hand efter vad som har hänt.

Nä, precis. Men jag tror faktiskt inte att han dör, han kommer tillbaka på något sätt. Man har ju varit med förut..

Redigerad av Everest
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säsong2 Avsnitt3 Spoiler, läs för helvete inte om ni inte vill veta.

Michael and Lincoln experience car trouble as Mahone's pursuit of them goes up in flames; Sucre hits the road to stop Maricruz from taking a gamble; C-Note is determined to reunite with his wife and daughter despite their surveillance; a familiar face keeps a close eye on Sara, who finds the tables turned on her; determined to cash in on the prison break, Bellick partners with an unlikely ally.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä, precis. Men jag tror faktiskt inte att han dör, han kommer tillbaka på något sätt. Man har ju varit med förut..

Det var mina tankar innan andra avsnittet. Har helt ändrat uppfattning om det hela nu. Men hade det vart någolunda realistiskt så skulle han dött. Eller iaf förlorat handen. Inte fått tillbaka den fult fungerande som dom har gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...