Moroni_Family Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Någon som vet svaret på mina frågor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Någon som vet svaret på mina frågor? Ja Ja Avsnitt 22, säsong 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Ja Ja Avsnitt 22, säsong 1 Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Bara jag som tycker det är lite mystiskt med det lilla pillret som FBI agenten tog vid kyrkogården? Det är ju nog inte någon normal medicin då han hade det gömt i pennan. Mystiken tätnar. *oooooh* Han verkade ju ganska stressad och så när han skulle upp till presskonferansen i början, och tog med sig pennan. Kanske tog han ett piller innan presskonferansen också. Skulle gissa på något lugnande eller så är det som alla andra filmer. Han har fel på hjärtat och kommer dö pga hjärtattack eller så kommer "gänget" att hjälpa honom. @Everest: Jag tror han kommer dö av förblödning eller blodförgiftning eller nått sånt. Dels så är veterinären just en veterinär, och dels så tror jag inte äns vanliga läkare skulle kunna fixa tillbaka hans hand efter vad som har hänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 (redigerad) Rykte spoiler. Jag har läst att karaktärerna kommer att dö en efter en Redigerad 24 augusti, 2006 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Yeah Riktigt bra avsnitt idag =) Lite dumt att T-Bag fick tillbaka rörelsen i handen men wth. Spännande och se hur dom löser Burrows skottskada i nästa avsnitt. gah längtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) Bra avsnitt Synd att dom inte fick med sig L.J. Och som sagt, jag undrar hur dom ska fixa Lincolns skottskada Redigerad 29 augusti, 2006 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Sweet. Gött att få veta vad som hände T-bag och Tweener. Men riktigt lamt att T-bag fick tillbaka rörelsen i sin hand. Helt orealistiskt. Komiskt att alla är på väg till Utah med. Skulle chansa på att det är slutet på Säsong 2. Alla möts i Utah. Och som sagts tidigare. Surt att L-J's fritagning misslyckades. Och nu återstår det att se hur dom löser det med Lincons skada. Men eftersom det bara har gått 2 avsnitt så skulle det va helt sjukt om dom blev fångade nu. Så dom löser det nog på ett bra sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) @Everest: Jag tror han kommer dö av förblödning eller blodförgiftning eller nått sånt. Dels så är veterinären just en veterinär, och dels så tror jag inte äns vanliga läkare skulle kunna fixa tillbaka hans hand efter vad som har hänt. Nä, precis. Men jag tror faktiskt inte att han dör, han kommer tillbaka på något sätt. Man har ju varit med förut.. Redigerad 29 augusti, 2006 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Säsong2 Avsnitt3 Spoiler, läs för helvete inte om ni inte vill veta. Michael and Lincoln experience car trouble as Mahone's pursuit of them goes up in flames; Sucre hits the road to stop Maricruz from taking a gamble; C-Note is determined to reunite with his wife and daughter despite their surveillance; a familiar face keeps a close eye on Sara, who finds the tables turned on her; determined to cash in on the prison break, Bellick partners with an unlikely ally. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Nä, precis. Men jag tror faktiskt inte att han dör, han kommer tillbaka på något sätt. Man har ju varit med förut.. Det var mina tankar innan andra avsnittet. Har helt ändrat uppfattning om det hela nu. Men hade det vart någolunda realistiskt så skulle han dött. Eller iaf förlorat handen. Inte fått tillbaka den fult fungerande som dom har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Wahaha Bellick bor hos sin morsa. Illa att doktorn överlevde sin överdos. Hon måste vara den absolut stelaste karaktären någonsin. Och den där jävla ungen LJ. De kan skjuta advokater titt som tätt men inte ta död på seriens torrbollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Om han dör gråter jag ? då har serien ingen fucking mening ? kan få reda på det men vill inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 (redigerad) När kommer nästa avsnitt ut? När brukar dom komma? Längtar efter nästa, det var ju minst sagt hissnande förra gången höhö. Redigerad 4 september, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 När kommer nästa avsnitt ut? När brukar dom komma? Längtar efter nästa, det var ju minst sagt hissnande förra gången höhö. Visas på måndagar i usa, brukar komma till sverige på tisdagar pga tidsskillnaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 När kommer nästa avsnitt ut? När brukar dom komma? Längtar efter nästa, det var ju minst sagt hissnande förra gången höhö. Brukar komma ut på torrents 04:00 på morgonen, det vill säga inatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Kvällens avsnitt var inte så jättebra. Det var för mycket Michael och för lite T-Bag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Kvällens avsnitt var inte så jättebra. Det var för mycket Michael och för lite T-Bag. Prison break handlar ju inte om att T-bag ska få ut sin bror D-bag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Prison break handlar ju inte om att T-bag ska få ut sin bror D-bag eller? Nej, men och. Jag menade att Michael hade för mycket av tiden i avsnittet. Och om man jämnför T-Bag med Sucre så hade han mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Jag stör mig. Jag har tappat Prison Break-känslan helt. Förra säsongen väntade jag spänt på alla nya avsnitt. I sista avsnittet hoppade jag i soffan av spänning när de var jagade. Men nu efter ett så långt uppehåll känner jag ingenting alls. Tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts