Cortez Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Säsong 2 börjar fantastiskt. Grymt avsnitt. När de rullade upp garagedörren var jag säker på att de inte var där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) Grym start på säsong 2. spoilerFan, att dom dödade advokaten (f.d. flickvän till Lincoln).spoiler Redigerad 22 augusti, 2006 av PHiLLE___ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Fyfan vilket bra avsnitt. Längtar tills nästa tisdag =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Säsong 2 börjar fantastiskt. Grymt avsnitt. När de rullade upp garagedörren var jag säker på att de inte var där. Man bör vara rätt dum om man trodde motsatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Väldans snack om Prison Break, skaffar säsong 1 och ser om det är bra. Kan nån säga vad det handlar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Väldans snack om Prison Break, skaffar säsong 1 och ser om det är bra. Kan nån säga vad det handlar om? Lincoln Burrows is on death row for the murder of the vice president's brother. He insists he's innocent and only his brother Michael Scofield believes him. As an engineer who helped design the prison where Lincoln is being held, Michael takes drastic measures to help his brother. He gets himself arrested and sent to the same prison so that with his knowledge of the building the two of them can escape together. However, while inside, Michael discovers a massive conspiracy that is determined to see Lincoln's sentence carried out. Breaking out will be more difficult than he thought, but he's still going to try. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Man bör vara rätt dum om man trodde motsatsen. Inte som de fick det att se ut. Men de har kört samma knep tidigare i Säsong 1. När Michael ger dom en adress och de åker dit så tror man att de är utanför hans hus, men de är vid ett helt annat hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Har sett 5 avsnitt, och jag är fast, skitbra serie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Jag kan säga vad som kommer hända i nästa avsnitt, på TV.com står det mesta om vad som händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Fyfan vilket bra avsnitt. Längtar tills nästa tisdag =) Kan inte annat än hålla med. Och som alla andra redan har nämt. Synd att Lincons fd. flickvän dog, men jag va ganska säker på att hon skulle det när hon ringde och presidentens bror inte dödade henne. Också grymt gött att det blir mer spänning nu med den FBI agenten som är efter dom. Han verkar vara väldigt smart. Sen kommer ju frågorna. Kommer T-bag dö av sin förlorade hand. Vad har hänt med Tweener och Charles(psykot) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 (redigerad) Jag följer serien på TV3, men läser spoilers, så jag undrar detta: Är Veronica död? Är Nick död? I vilket avsnitt blev T-Bag av med sin hand? Redigerad 24 augusti, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Jag följer serien på TV3, men läser spoilers, så jag undrar detta: Är Veronica död? Är Nick död? I vilket avsnitt blev T-Bag av med sin hand? Men spoilra för dom som inte har sett ännu. (istället för #FFFFFF ska du ha white i color-taggen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Men spoilra för dom som inte har sett ännu. (istället för #FFFFFF ska du ha white i color-taggen) Det är inte bara jag som använder FFFFFF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Det är inte bara jag som använder FFFFFF Bara för att andra inte använder det så behöver du väll inte heller göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Det är inte bara jag som använder FFFFFF Skillnaden är att för dom verkar det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Bara jag som tycker det är lite mystiskt med det lilla pillret som FBI agenten tog vid kyrkogården? Det är ju nog inte någon normal medicin då han hade det gömt i pennan. Mystiken tätnar. *oooooh* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Skillnaden är att för dom verkar det funka. Det funkar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Det funkar för mig. Jag editerade din post, funkade inte innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Jag editerade din post, funkade inte innan Konstigt. Aja, nu ska jag inte förstöra tråden och gå off-topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Vore ganska overkligt om T-Bag får tillbaka sin hand med rörlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts