Everest Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Aja, hoppas att doktorn överlever Skulle inte tro det, hon var ju helt vit i ansiktet, verkade faktiskt väldigt död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Satt igår och kollade på det sista avsnittet. Fan va bra det var och jag hoppas att de klarar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Alla kommer nog inte klara sig. Typ 3-5 stycken . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Jag hoppas också att doktorn överlever, på poliserna lät det som hon var död. Fast om hon överlever kommer hon ändå bara att få sitta i fänglese för medhjälp till rymning. Fast då kan ju Snowflake ge upp och sen hjälpa henne att rymma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Jag hoppas också att doktorn överlever, på poliserna lät det som hon var död. Fast om hon överlever kommer hon ändå bara att få sitta i fänglese för medhjälp till rymning. Fast då kan ju Snowflake ge upp och sen hjälpa henne att rymma. Snowflake? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Snowflake är ju Michael. Om du menar tjallaren som går runt och säger "yo" i sina meningar så kallas han Tweener. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Jag hoppas också att doktorn överlever, på poliserna lät det som hon var död. Fast om hon överlever kommer hon ändå bara att få sitta i fänglese för medhjälp till rymning. Fast då kan ju Snowflake ge upp och sen hjälpa henne att rymma. Sa inte poliserna att hon är förmodligen död av en överdos?. Hon var ju helt vit?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Är avsnitt 21 det sista? *Då dom precis tagit sig över muren?* Eller finns det ett till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Är avsnitt 21 det sista? *Då dom precis tagit sig över muren?* Eller finns det ett till? Avsnitt 22 är det sista för säsong 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Snowflake är ju Michael. Om du menar tjallaren som går runt och säger "yo" i sina meningar så kallas han Tweener. Nej, jag skoja bara. Jag menade att att snowflake skulle bryta sig in igen och hjälpa doktorn som han gjorde med sin bror =P (Om hon skulle åka fast alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Prison break börjar om igen IKVÄLL på TV3. 23.40, avsnitt 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Nice, ska ses..då blir det tredje gången jag har sett avsnitt 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 (redigerad) Prison break börjar om igen IKVÄLL på TV3. 23.40, avsnitt 1. Är det avsnitt 1 av första säsongen? Har inte följt den serien innan men skulle vilja göra det. Har hört att den skall gå i repris nu någon gång. Redigerad 29 maj, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Är det avsnitt 1 av första säsongen? Har inte följt den serien innan men skulle vilja göra det. Har hört att den skall gå i repris nu någon gång. Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Dubbelpost. Nu kommer avsnitt 1 av Säsong 2 på måndag. Vad tror ni kommer hända i det? Vad händer med T-Bag btw? Eller tog dom han i avsnitt 22? De högg ju av hans arm och så sprang han efter dom men han nådde aldrig dit? Kommer avsnittet fortsätta med att de springer på ängen in i skogen? Hur tar de sig till Mexiko därifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Dubbelpost. Nu kommer avsnitt 1 av Säsong 2 på måndag. Vad tror ni kommer hända i det? Vad händer med T-Bag btw? Eller tog dom han i avsnitt 22? De högg ju av hans arm och så sprang han efter dom men han nådde aldrig dit? Kommer avsnittet fortsätta med att de springer på ängen in i skogen? Hur tar de sig till Mexiko därifrån? Det har jag svårt att förstå iofs. Hur ska dom lyckas rymma därifrån? Dom är ju bara en liten bit från poliserna. Kanske kommer någon och hämtar upp dom så är första avsnittet en biljakt, vad vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 (redigerad) Farsan kommer rädda dem säkert. Edit: Det skulle väl inte heta Prison Break längre? Redigerad 17 augusti, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Lyssnade på någon intervju med Wentworth Miller(Michael). Alla verkar ju vilja ha pengarna som D.B Cooper gömt undan, kan nog bli hyfsat spännande.. Fast jag tvivlar på att säsong 2 kommer bli lika bra som s.1, får hoppas att jag har fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Äntligen börjar säsong 2 igen... har längtat jättelänge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sobe Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Äntligen börjar säsong 2 igen... har längtat jättelänge. Den börjar på måndag va? I staterna då, såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts