Hummler Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Är det någon som har sett den serien ? Jag tycker att den är grymt bra. För er som inte har sett den så handlar det om en kille som vill in i fängelset för att hjälpa sin bror, som är oskyldigt dömd, med att rymma. Som sagt, en riktigt bra serie, visas måndagar och onsdagar på 3an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Japp den är bra som fan. Har dock bara sett ett avsnitt. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 6 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Japp den är bra som fan. Har dock bara sett ett avsnitt. :S Jag har sett 8 avsnitt och vill bara se mer och mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Såg dom två avsnitten som gick på trean i måndags. Verkar vara en riktigt bra serie så den ska jag nog följa. Peter Stormare är lika cool som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Spoilervarning. Mycket bra serie, har suttit som klistrad nätterna i ända. Hoppas bara att Stormare klarar sig efter T-Bags lilla bravad med rakbladet. Sedan ser det ju mörkt ut för rymmarna just nu, likaså för advokaten. Väntar med spänning inför kommande avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Hyffsad är den väl, Den ända serien jag ser på för tillfället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Pico, som kommer i Mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Pico, som kommer i Mars *urinerar utav ilska* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Verkar bra. Det är inte försent att börja kika nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 20 mars till och med. örsch vad mycket man måste vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Såg i måndags. Ska nog skaffa lite fler avsnitt, grymt bra serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Ruggigt bra serie, för er som sett 2 kan jag bara säga att det blir mycket bättre Kan knappt vänta tills mars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag brukar inte följa tv-serier men jag hade läst att Peter Stormare skulle vara med så jag kollade för att se om det var bra. Att döma av de första två avsnitten kan det nog bli en riktigt schysst serie. En annan bra fängelseserie på trean är "Oz" som sänds på nätterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Såg också i måndags. fortsätter se på tv, det är ju jobbigt att skaffa på annat håll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Har hela skiten liggande nånstans här. Ska väll kolla på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Upptäckte serien för ett par veckor sedan och har sett alla avsnitt som nu har visats i USA. Riktigt bra serie imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Såg de två första avsnitten i måndags och man blev ju klistrad vid den direkt. Så nu ska jag se hela Prison break på tv tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Såg också i måndags. fortsätter se på tv, det är ju jobbigt att skaffa på annat håll Kom på att jag pallar fan inte vänta en vecka mellan varje avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Mycket bra serie. Måste hitta de andra avsnitten i buskarna nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Serien är suvrän den håller lika hög klass som 24 och Lost. Men jag tycker uppehållet dom har är alldeles för långt.. nästan 4månader är lite overkill för ett uppehåll. /r Oj, Jag menar ju uppehållet i USA. Redigerad 6 januari, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts