Cortez Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Vad aktiva alla har varit under december då. Massa pratar om att de förlorat posts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Är posten det viktiga eller? Jag var inte inne under dec så jag förlorade ingen , Men det är ändå löjligt att höra er gråta för att ha förlorat lite posts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag har kommit på att det finns en fördel med det här, tro det eller ej! Man hittar en massa nya topics som man missade i slutet av november. Man kan ju säga att de fått "en andra chans" . Och det fina är ju att ingen kan klaga på att man skriver i en gammal tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Sen för er som passerade 1000 gränsen på antal inlägg under december månad, har ju chansen att få göra det två gånger nu. Hur många får det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Sen för er som passerade 1000 gränsen på antal inlägg under december månad, har ju chansen att få göra det två gånger nu. Hur många får det? Fick det för 1-2 månader sen eftersom det försvann några dagars inlägg då. Synd bara att jag varit för aktiv, annars hade jag kunnat få 1000 inlägg 3 gånger. Redigerad 6 januari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Är posten det viktiga eller? Jag var inte inne under dec så jag förlorade ingen , Men det är ändå löjligt att höra er gråta för att ha förlorat lite posts Nej, men 300 posts är mycket för mig. Många bra posts och trådar är borta. Om jag gjorde 300 posts på en månad kan du tänka dig hur många posts tillsammans gått bort. Det tycker jag är det sämsta men ibland får man offra något för att få något som någon sa i en tråd(som jag inte kommer ihåg). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Men inte undra på att min tråd som jag skrev för skitlänge sedan fanns på första sidan idag.. Bra att sidan är uppe igen. Synd att så mkt har försvunnit. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Och jag har saknat den smileyn också. EDIT: Skönt att sajten är uppe På sättovis så fick jag 4 dagars extra hybernatning... Jag har saknat den häs smilisen oooootroligt mycket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag vill passera 1000 posts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Sen för er som passerade 1000 gränsen på antal inlägg under december månad, har ju chansen att få göra det två gånger nu. Hur många får det? Jag får det. (:!!! 2 978 nu , hade över 3000. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) Jag får det. 2 978 nu , hade över 3000. Själv har man ju snart nått den hägrande 100-gränsen. Riktigt starkt jobbat på ett år..not Edit: ojdå, hade visst 102 stycken. Respekt Redigerad 10 januari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Sen för er som passerade 1000 gränsen på antal inlägg under december månad, har ju chansen att få göra det två gånger nu. Hur många får det? Får det..har typ 2900 posts nu hade typ 3200 innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts