Hultenius Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Välkommen tillbaka! Efter GTAsajtens värsta krasch någonsin är vi nu tillbaka! Priset blev ganska hårt, en hel månads aktivitet är borta! Allt från den 28:e november till den 28:e december! Det betyder att tusentals inlägg, hundratals nya medlemmar, över 1000 PM, över 1000 signatur/avatarändringar och mycket annat är borta! Det fanns tyvärr ingen lämpligare backup än denna, de flesta andra försvann med vårt trasiga filsystem och backupsystemet har på grund av extremt hög säkerhetsinställningar inte kunnat sprida sina filer till andra servrar. Allt har varit mycket olyckligt. Men, vi får se framåt, GTAsajten är i alla fall upp nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Skönt att det är uppe igen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Skönt att det är uppe igen!! Säger detsamma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Härligt, trött på den dära AJCHAT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Den här gången känndes det ordentligt för mig. Allt arbete putts väck. Det är så att jag skulle kunna börja gråta. :'( Det är *biiiiip* vad jag stör mig på att jag var så *Biiip* dum att jag inte sparade alla intervjuerna! *Biiiip* oxå!!! Annars är det jätte skoj att Gtasajetn är uppe igen. Har saknat den/er... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Bra att den är tillbaka. Förbered bättre nu bara. Ha backuper på ett säkert ställe. Så slipper det skita sig nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Skönt att det är uppe nu i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Det var det jävligaste =/ EDIT: Har dock saknat min avatar Redigerad 6 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Så tekniskt sett borde inte P-C vara bannad längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Så tekniskt sett borde inte P-C vara bannad längre? Nej men han får ta sitt straff, om det är ändrat ska ni nog se att jag ändrar tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 300 posts e borta för mig . Men äntligen är forumet tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Nej men han får ta sitt straff, om det är ändrat ska ni nog se att jag ändrar tillbaka. Varför blev P-C bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Skönt att den är uppe nu iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Hahaa och jag är inte hybernatad. Vilket inte gör nån skillnad då min ban ändå skulle gå ut imorrn. Kommer jag få 1 dags ban? plzlol :E Redigerad 6 januari, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Hahaa och jag är inte hybernatad. Vilket inte gör nån skillnad då min ban ändå skulle gå ut imorrn. Kommer jag få 1 dags ban? plzlol :E Varför skryta om det? Inte så svårt att se till så att du får några veckors semester. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Det är ju skönt att inte mer inlägg och sånt försvann., det kunde ju ha blivit värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Varför skryta om det? Inte så svårt att se till så att du får några veckors semester. Skryter jag? ;F Jag har redan fått en 29-dagars semester så varför håller du på? Redigerad 6 januari, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Skryter jag? ;F Jag har redan fått en 29-dagars semester så varför håller du på? Okej, skryta var kanske fel ordval. Vad jag vill ha sagt med min mening var mer i stil med att man kanske ska hålla sig lite lugn framöver så att man inte retar upp folket på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Damn också jag förlorade drygt 400 posts EDIT:Men skönt att sajten är uppe igen. Redigerad 6 januari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Ja, det har varit en tung period. faktiskt. Tro det eller ej. Och jag har saknat den smileyn också. EDIT: Redigerad 6 januari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts