I lol Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 FAEN!!! Vardagssnack har RELOCKAT sig!!!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag gick och la mig tidagare varje kväll än jag brukar när GTAsajten är uppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Var på ett lan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Var på ett lan.. Lan är alltid kul Måstenog uppdatera lite av min egen när du sa det där. 1: Varit på Bootcamp i Luleå med min nya klan 2: Gått ur klanen 3 gånger redan 3: Gått med i den igen 3 gånger 4: Tittat på CS-filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Bah, hänger nästan inte här längre så jag var som vanligt på Flashback. Mycket mognare och roligare ämnen där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Usch, du får det att låta som om att du är värsta pimpen. Jag och HOWHOW har med all rätt att kalla oss pimps, men du? Haha LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Gjorde precis som annars, utan att besöka sajten. inte så värst svårt, men tråkigt att den var nere när man ville besöka den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Den krashade ju efter julafton så jag hade mycket att göra när jag inte satt vid datorn, men när jag satt här vid datorn fanns det inget att göra, bara msn, och sedan sidan som bullet och jag spanade in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 " I just stayed in, had a big wank" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Ja, vad gjorde ni? själv satt jag och hade skittråkigt, då gtasajten är en av de roligaste sakerna jag gör på datorn så jag skrev väll gtasajten i adressfältet varje timme för och se om det hände nåt På datorn menar jag alltså Jag gjorde precis om du men inte varje timma utan typ 3 gr per dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Den krashade ju efter julafton så jag hade mycket att göra när jag inte satt vid datorn, men när jag satt här vid datorn fanns det inget att göra, bara msn, och sedan sidan som bullet och jag spanade in Hell yeah. Jag möter, en dum mc han e dum och cp och rund som en cd! is teh shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Hell yeah. Jag möter, en dum mc han e dum och cp och rund som en cd! is teh shit! Haha, många lol på den sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag besökte Habbohotel! när gtasajten va nere Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag grät och ryckte loss tofsar av mitt hår madans jag skar mig i handlederna till kents musik... sen tog jag självmord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag var på träningsläger och satt vid MFZ forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Gmod serier och vänner. Det finns alltså en värld där ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts