Moongoose Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Gjorde annat... Lite synd att det försvann, det var en stor del som fattades när man var online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Orkade inte sitta vid datorn längre än till 24.00 ungefär, så jag har sett igenom halva första säsongen av Desperate Housewives dem här dagarna. :wub: Har sett två filmer med några polare också, The Grudge (den var kass) och Star Wars: Revenge of the Sith. Har gått in på GTAsajten ungefär en gång i halvtimmen också. Redigerad 6 januari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Allt som är I min ''Personal Notepad'' är borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Gjorde allt annat jag gjort innan GTAsajten var nere. Är inte på något sett i behov av någonting på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Grät :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Lirade Nintendo DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Spela cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag satt inne på FB hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 .var med flickvännen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Nja itne sp mycket, tittade in på imdb.com, chatta på msn, ragga några tjejer på www.playaheac.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Ps2 och kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 ragga några tjejer på www.playahead.com Usch, du får det att låta som om att du är värsta pimpen. Jag och HOWHOW har med all rätt att kalla oss pimps, men du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Ja va finns det att göra när GTAsajten är nere... GTA: Sweden är ju alltid uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Usch, du får det att låta som om att du är värsta pimpen. Jag och HOWHOW har med all rätt att kalla oss pimps, men du? ...och jag ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 ...och jag ^^ Tveksamt, lärling eller något då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Tveksamt, lärling eller något då. Haha, jag är The master of raggning på nätet ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Jag har kollat igenom varenda klädesplagg på zoovillage. Det har varit lite trist under den här tiden, det ska erkännas. EDIT: Jag har även lirat mitt gamla Worms Worldparty igen. Svinkul. Redigerad 6 januari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Satt å runka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Satt å runka Skriver ner i min personal notepad. Det lär ju ha skavt en hel del om du gjorde det så länge ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Skriver ner i min personal notepad. Det lär ju ha skavt en hel del om du gjorde det så länge ! Haha Ärlit så ha jag haft det trevligt, lyssnat på musik, chattat med flickvännen, och längtat på att sidan skall öppnas :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts