dibel Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Inne på Whoa hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Precis som när gtasajten är uppe, fast utan gtasajten. Besöker ett gäng andra forum, wääärschsajter mm medans jag sitter vid datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Fick ett virus några timmar före tolvslaget på nyårsafton, så jag har haft fullt upp med det, mer om det när vardagssnack öppnar igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Lirat gura. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Spelade mer än vanligt, hängde lite på andra forum plus lite 123spela när jag inte hade något annat för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Inget speciellt. Var på det Brazilianska forumet och skojade runt med folket där bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Var inne på www.gtastunting.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Satt och lirade Conflict Desert Storm2 typ hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Haft extremt tråkigt Lirat WoW, besökt andra sidor, förbannat mig över att min stationära dator har pajjat, mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Varit med Johanna. Spelat med min nya klan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Har häng på andra sidor. Det var en stor sorg att man inte kom in. Spelade multiplayer I Postal 2 som tröst. EDIT: Allt som jag hade skrivit I min ''Personal Notepad'' är borta! Är det så för nån annan? :'( Redigerad 6 januari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Det jag brukar göra, inklusive lite F5 på gtsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Vad gjorde jag? Eftersom jag inte är speciellt beroende av GTASajten så hängde jag på ett x antal andra forum under tiden, så har jag sett på filmer, träffa släkten och sånt och så vidare, allt som tillhör ett normalt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Fragzone för det mesta, och vänner och sånt tjafs, mysigt att vi är tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Gjort det jag brukar göra.. utan GTASajten.. Och börjat spela WoW.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Allt möjligt, firat jul bland annat. Varit i Jönköping också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag har gjort en massa grejer, för många för att räkna upp här, men om man menar vad jag gjorde den tiden då jag...borde gta-sajtat så kan man väl säga att jag hängde på Jamie Kennedyforumet med en massa "dumma amerikaner"... Offtopic: Jag sitter nu i radiohuset i Malmö, Måns sover på soffan. Jag kan inte ta mig hem förrän halv två... Grreat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Diskuterat skotrar med en kille i några dagar. Även kört Spyware Doctor lite då å då.. Datorn mår verkligen bättre nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Vart på porrigt.se Eller vad säger du Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag har spelat SWAT 4 och varit inne på andra sidor... Jag har överlevt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts