BroDD Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Ja, vad gjorde ni? själv satt jag och hade skittråkigt, då gtasajten är en av de roligaste sakerna jag gör på datorn så jag skrev väll gtasajten i adressfältet varje timme för och se om det hände nåt På datorn menar jag alltså Redigerad 6 januari, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Menar du på daton eller bara överhuvudtaget? Jag var med polare och satt och skrev gtasajten i adressfältet jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag gjorde det jag brukar göra? Äta, vara med vänner, se på tv, surfa runt. Livet krestar inte kring GTAsajten för min del, även då det är en underhållande plats som jag har saknat nu när det inte funnits. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Hängde på andra sidor, flash, och höll koll om det hände nåt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Jag spelade WoW. Och besökte gamla skräpsidor för att se om det hänt något nytt. (Snyggast.se, 123spela.se osv.) Fanns ju knappt något att göra! Och tryckte på Startsidaknappen hela tiden, för att se om något uppdaterats. (GTAsajten är min startsida, alltså ) Edit: Hoho, min gamla signatur.. Redigerad 6 januari, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Satt och tröck på F5 nonstop. Nej men jag segade på fragbite osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Började ju sitta på nyårsafton igen så det var en chock, Jag blev medlem på GTA Sweden, Hängde där, Laddade ner SA 100%, Ja, Lite allt möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Var inne på http://gta-sweden.com/forum , http://www.beffo.se , var inne på msn och hade lite trevliga pratstunder med min vän HOWHOW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag gjorde väll det jag brukar göra om dagarna. Mitt liv hänger faktist inte på GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Kollade gtasajten några gånger varje timme och snackade med söta pojkar på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Ja, vad gjorde ni? Besökte andra forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Fixat med min sida, mitt forum och fått hjälp av Beffo, friberg,packe_88 heter han här tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Vid datorn kollade jag om sidan fungerade med jämna mellanrum. Annars var jag på n0f, FZ, mm. Spelade mycket BF2 också. Och så spammade jag på MSN förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Warezat mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Levt som vanligt. För att vara lite mer specifik har det väl inte hänt någonting speciellt förutom att jag har upptäckt Prison Break och letat efter en USB-sladd med Mini B-ände eller nåt sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Gtasajten är inte precis mitt liv. Men visst kändes det konstigt varje gång man surfa ut på nätet utan att besöka sidan . Välkomna tillbaka alla föresten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag var inne på LOADING undertiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag har inte suttit vid datorn speciellt mycket under den tiden GTAsajten har varit nere. Om GTAsajten hade haft en sån här krasch för ett år sen hade jag nog brytt mig mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Allt jag gör annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Lite allt möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts