P1rsson Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Ledsen att jag skapar en ny tråd för dom här frågorna men tror itne nån besöker den gamla längre.. Har bara några korta frågor jag skulle vilja ha svar på! 1. Vad har hänt med världen? Vad är city 17 och vad gör man där? 2. Vilka är dom med gasmasker och varför är dom emot mig och dom andra mäniskorna? 3. Dra storyn lite kort. 4. Vad tycker ni om spelet? Lirar nån fortfarande= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) 1. Man vet inte. 2. De kallas "The Combines", en grupp som har kontroll över City 17 och säkert flera städer under ledning av Dr. Bren (tror att han hette så). De är emot dig för att du kaxar emot deras sätt att styra världen 3. Man får inte reda på så värst mycket av själva storyn i HL2, allt ligger i undertext, vissa hatar det, andra älskar det. Men men, det man vet är att man i slutet av HL tog jobb hos den mystiske mannen som kallas G-Man, nu vill han ha användning för dig och det verkar som att du vaknar upp på ett tåg. Du ska i början leta reda på gamla ansikten, självklart stöter man som spelare på problem, det ena leder till det andra, och helt plötsligt står du där och kollar på sluttextern inte mycket smartare om vad som ligger bakom allt. Finns massor av teorier och spekulationer på olika sidor, förhoppningsvist får vi veta mer till expansionen. 4. Grymt bra spel, ett av mina favorit spel. Klarade av spelet första gången på en vecka och började genast nöta på nästa svårighetsgrad, la tyvärr av i slutet och har ännu inte orkat lira det värst mycket. Redigerad 27 november, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Allt verkar ha raderats ifrån den här topicen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Mitt särlånga inlägg är ju borta. Aw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Help yourself. http://members.shaw.ca/halflifestory/timeline.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Help yourself. http://members.shaw.ca/halflifestory/timeline.htm Tack P-C för länken! Det var så lite så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Det var så lite så. Ledsen. P-C tipsade mig om länken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts