AntiClimax Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Själv ska jag köpa NFS: MW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Fin lista du har fått ihop där Om jag skulle ha köpt ett (väntar på PS3), så hade jag köpt Amped 3 och TH:AW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Fin lista du har fått ihop där Om jag skulle ha köpt ett (väntar på PS3), så hade jag köpt Amped 3 och TH:AW Hahahah, dom spelen är fan dom sämsta på hela listan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Skulle jag haft ett 360 så hade jag nog skaffat GUN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Om jag skulle skaffa ett skulle de nog bli TH:AW i första hand och kanske Condemned. Men jag väntar nog hellre på Condemned till PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Ska inte skaffa 360, men om jag skulle göra det så skulle det lätt bli med Perfect Dark Zero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Gun skulle jag ha skaffat, Men skaffar nog det till PSP istället, Västern spel är gräjt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Nullvote, köpte ett ps2 i somras, har inte råd att bara fixa ny konsoll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Antingen Amped 3, GUN eller Kameo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Null vote, ska köpa PS3 istället. Det ända spel som kommer till 360 som jag vill ha är Halo 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Perfect Dark Zero! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) King kong. Men ska köpa ps3 istället. AHHH!!!!!!!!!!! 200 posts av mig har försvunit!! Redigerad 6 januari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Köpte Need For Speed: Most Wanted innan, fast det var inte till mig. hmmporrcykelkanelbullejihad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Null vote. Ska köpa Oblivion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Ska och ska... jag har köpt: PDZ, Fifa 06 och Cod2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts