Jump to content

Mafia 2 eller inte

pv_king
 Share

Recommended Posts

• 2 months later...
  • 6 months later...

Mafia är ju 10 ggr bättre än Gudfadern, fortfarande, anser jag iallafall. Okej det finns lite häftiga effekter i Gudfadern men uppdragen är ju helt oslagbara i Mafia. Jag hoppas verkligen på en uppföljare. Om samma utvecklare gjorde ett spel som utspelade sig i nutid vore det ju underbart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 5 weeks later...
Mafia är ju 10 ggr bättre än Gudfadern, fortfarande, anser jag iallafall. Okej det finns lite häftiga effekter i Gudfadern men uppdragen är ju helt oslagbara i Mafia. Jag hoppas verkligen på en uppföljare. Om samma utvecklare gjorde ett spel som utspelade sig i nutid vore det ju underbart.

Vore det inte lite svårt med tanke på att tommy dog?

Mr. Angelo?

-Yes?

Mr. Salieri sends his regards

PANG

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vore det inte lite svårt med tanke på att tommy dog?

Mr. Angelo?

-Yes?

Mr. Salieri sends his regards

PANG

Mjo, men de jobbade på en uppföljare faktiskt, som lades på is. Så de uttryckte sig i alla fall. Ryktades om att man skulle spela som Tommys dotter när hon vuxit upp. Men rykten är inte mycket att lita på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Konstigt, för när Tommy blir skjuten så säger dom "Mr.Angelo", och han reagerar :P

Han sa ju själv innan det hände att hans familj fick ny identitet.

Har också undrar vad som hände med luigi, dog han eller fick han också en ny identitet?

När han blir skjuten, det är efter han fått en ny identitet, det är efter han satt i cafét. Såvitt som jag minns.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 5 weeks later...
  • 1 month later...