pv_king Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Vet någon hur det blir med mafia 2 om det kommer ut nån gång om det inte gör det så kommer det ju ut 2 bra mafia liknande spel scarface o gudfadern spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Kanske Mafias spelutvecklare ger upp ett Mafia 2 nu när Gudfadern spelet kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Det kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Nice, ska skaffa ettan först bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Skaffa Gudfadern i stället. Äkta maffia spel det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Skaffa Gudfadern i stället. Äkta maffia spel det. Du har inte ens spelat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Du har inte ens spelat det. Humm, nej det har du rätt i. Men när man har läst om spelet på alla hemsidor man kunde hitta på internet så blir det lätt så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Mafia är ju 10 ggr bättre än Gudfadern, fortfarande, anser jag iallafall. Okej det finns lite häftiga effekter i Gudfadern men uppdragen är ju helt oslagbara i Mafia. Jag hoppas verkligen på en uppföljare. Om samma utvecklare gjorde ett spel som utspelade sig i nutid vore det ju underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 (redigerad) Mafia är ju 10 ggr bättre än Gudfadern, fortfarande, anser jag iallafall. Okej det finns lite häftiga effekter i Gudfadern men uppdragen är ju helt oslagbara i Mafia. Jag hoppas verkligen på en uppföljare. Om samma utvecklare gjorde ett spel som utspelade sig i nutid vore det ju underbart. Vore det inte lite svårt med tanke på att tommy dog? Mr. Angelo? -Yes? Mr. Salieri sends his regards PANG Redigerad 31 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Vore det inte lite svårt med tanke på att tommy dog? Mr. Angelo? -Yes? Mr. Salieri sends his regards PANG Mjo, men de jobbade på en uppföljare faktiskt, som lades på is. Så de uttryckte sig i alla fall. Ryktades om att man skulle spela som Tommys dotter när hon vuxit upp. Men rykten är inte mycket att lita på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Är ju bara att hoppas på att ett Mafia 2 är på gång, ett sånt spel ska ha en uppföljare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Är ju bara att hoppas på att ett Mafia 2 är på gång, ett sånt spel ska ha en uppföljare. Det kommer ingen uppföljare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Konstigt, för när Tommy blir skjuten så säger dom "Mr.Angelo", och han reagerar Han sa ju själv innan det hände att hans familj fick ny identitet. Har också undrar vad som hände med luigi, dog han eller fick han också en ny identitet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Konstigt, för när Tommy blir skjuten så säger dom "Mr.Angelo", och han reagerar Han sa ju själv innan det hände att hans familj fick ny identitet. Har också undrar vad som hände med luigi, dog han eller fick han också en ny identitet? När han blir skjuten, det är efter han fått en ny identitet, det är efter han satt i cafét. Såvitt som jag minns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 När han blir skjuten, det är efter han fått en ny identitet, det är efter han satt i cafét. Såvitt som jag minns. Indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Hmm, jag höde rykten om att man skulle få spela som Salieri under 1910 talet eller något sådant när morello och Salieri var vänner, men rykten är inte att lita på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Hmm, jag höde rykten om att man skulle få spela som Salieri under 1910 talet eller något sådant när morello och Salieri var vänner, men rykten är inte att lita på! Nej, verkligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Nej, verkligen inte. Agreed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 (redigerad) Tjena! Såg denna sida på internet sen om det stämmer vet jag inte men man kan ju hoppas. http://www.clubic.com/fiche-jeux-video-1191-0-mafia-2.html http://digg.com/gaming_news/Mafia_2_Not_Ca...xpected_2006-07 Redigerad 13 november, 2006 av Great Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Tjena! Såg denna sida på internet sen om det stämmer vet jag inte men man kan ju hoppas. http://www.clubic.com/fiche-jeux-video-1191-0-mafia-2.html Ja man kan ju hoppas , jag tror på att det bli en uppföljare, frågan är som sagt bara när. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts