wikstroom89 Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Det finns en Stephen King-bok där huvudpersonen heter Tommy Smith. I filmen "Gisslan" med Bruce Willis heter ungen Tommy Smith. DETTA ÄR INGET SAMMATRÄFFANDE! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Det finns en Stephen King-bok där huvudpersonen heter Tommy Smith. I filmen "Gisslan" med Bruce Willis heter ungen Tommy Smith. DETTA ÄR INGET SAMMATRÄFFANDE! Nej det är inget sammanträffande, finns masspr med "Tommy Smith" 's i världen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Det var nog det absolut sämsta "konspiration" jag kan tänka mig. Sedan så har man inte "'s" i svenskan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wikstroom89 Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Det var nog det absolut sämsta "konspiration" jag kan tänka mig. Sedan så har man inte "'s" i svenskan. Du är bara rädd för sanningen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Hahaha! Härlig tråd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Tommy Smith är bara ett slumpmässigt valt namn. Och även om det skulle ha en koppling skulle R* välja en bättre än till den där skitfilmen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts