Tobby Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Jag har kört alla spel och mitt beslut är 1.Gta Vice City 2.Gta 2 3.Gta 3 4.Gta london 1969 5.Gta Jag fasnade riktigt för gta 2. Jag blev lätt tröt på 3. Men bäst var vc. Dom andra två kan åka ner i botten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 (redigerad) Håller med...det där va mycket bättre!!! Hum... Denna va bättre... mycke bättre... Om man gör om skämt lite så blir de hämd, så jag säger samma sak. Ta det som hämd Redigerad 29 januari, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Har skrivit det förr men skriver det igen: VICE CITY ROCKAR!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Har skrivit det förr men skriver det igen: VICE CITY ROCKAR!!!!!! Du skriver SIZE=7 framför det du vill skriva och /SIZE efter det du ska ha i den storleken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Hum... Denna va bättre... mycke bättre... Om man gör om skämt lite så blir de hämd, så jag säger samma sak. Ta det som hämd Hämd?? Vad är det?? Det finns nåt som heter hämnd, är de det du syftar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 hmm, 1. GTA VC 2. GTA III 3. GTA II 4. GTA I 5. GTA London 1969 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Jag skaffade VC för 3 dagar sen, och jag säger bara en sak: RoxxoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 "Eftersom Arvid är en gammal version av en medlem som inte är så aktuell längre talar folk ofta i dåtid om det som finns i honom." Den va bättre. Han var en klok gosse den där Arvid. HAHA....den var bra!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 jag tycker gta 2! det är det abosolut det bästa! jag tycker inte om spel som har skit snygg grafik! det ska vara enkel grafik, inte för att gta 2 har enkel, men den är inte jätte bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts