Jacker Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 GTA:VICE CITY ÄR LÄTT DET BÄSTA TYCKER JAG FRÅGAN ÄR VAD NI TYCKER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Yeah baby Yeah Vice city rocks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 GTA är det bästa spel som finns! bättre än gta 3 o VC tillsammans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 GTA är det bästa spel som finns! bättre än gta 3 o VC tillsammans! Tänk vad häftigt det skulle vara om man placerade Vice City och Liberty City på samma karta så att man kunde flyga eller åka båt mellan städerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Tänk vad häftigt det skulle vara om man placerade Vice City och Liberty City på samma karta så att man kunde flyga eller åka båt mellan städerna. LC och VC i GTA1 eller GTA3 o VC sammanbundet liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 LC och VC i GTA1 eller GTA3 o VC sammanbundet liksom? I GTA1 kunde man inte flyga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 I GTA1 kunde man inte flyga... Kunde inte? Kan man de nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Kunde inte? Kan man de nu eller? Eftersom GTA1 är en gammal version av GTA som inte är så aktuell längre talar folk ofta i dåtid om det som finns i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Eftersom GTA1 är en gammal version av GTA som inte är så aktuell längre talar folk ofta i dåtid om det som finns i spelet. "Eftersom Arvid är en gammal version av en medlem som inte är så aktuell längre talar folk ofta i dåtid om det som finns i honom." Den va bättre. Han var en klok gosse den där Arvid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 "Eftersom Arvid är en gammal version av en medlem som inte är så aktuell längre talar folk ofta i dåtid om det som finns i honom." Den va bättre. Han var en klok gosse den där Arvid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 (redigerad) Varför tar du bort den röda färgen på min text? *sätter tillbaka den* Redigerad 25 januari, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 "Eftersom Arvid är en gammal version av en medlem som inte är så aktuell längre talar folk ofta i dåtid om det som finns i honom." Den va bättre. Han var en klok gosse den där Arvid. Det är inte första gången du förlöjligar en kommentar från mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 LOL,men nu tillbaka till frågan... Bästa GTA spelet??? Hmmm... en svår fråga , egentligen tycker jag att alla GTA:n är lika bra, London är kanske det sämsta i 2d-GTA spelen GTA3 sämre i 3d-GTA spelen GTA RULEZZZ....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Han var en klok gosse den där Arvid. Det är inte första gången du förlöjligar en kommentar från mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 (redigerad) "Eftersom GTaJäGaReN är en gammal version av en medlem som inte är så aktuell längre så släpper vi nu en patch som uppdaterar hela systemet, uppgraderingen inehåller bla. Buggen som gör att poster ibland blir förlöjliggande har tagits bort, faktum är att patchen är så effektiv så vi slipper poster över huvud taget!...ytterliggare en patch beräknas om cirka två veckor...läs mer på www.felpåsystemet.nu " Den va bättre. Han var en konstig bugg den där GTaJäGaReN. Håller med...det där va mycket bättre!!! Redigerad 25 januari, 2003 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
McSlade Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Än så länge tycker jag gta3, men jag har inte spelat gta:vc så jag tror att det kommer att frälsa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Håller med...det där va mycket bättre!!! Ta det som ett skämt!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 GTA: Vice City!!! rockar fett!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Vice City är bäst!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 lugnt gta3, för jag har inte kört vc än... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts