Wu Zi Mu Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Och nu är Tweak över. Jeje, vem bryr sig. Men kanska kasst att man inte manuellt får märka ut vart man bor om det inte finns. Det får du visst, jag har gjort det. Efter att du valt ställe. Add Yourself Name [insert Name] Location [insert City Name], [insert] ([insert Country]) (Modify) Redigerad 27 november, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Haha, Siana got dissed. Bah, jag tar henne när hon sover på DH! Ehm, ojdå, snart kommer väl KalleR och skäller på oss... Så jag frågar igen: hur ändrar man sin text? Eller kan man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Bah, jag tar henne när hon sover på DH! Ehm, ojdå, snart kommer väl KalleR och skäller på oss... Så jag frågar igen: hur ändrar man sin text? Eller kan man det? Vilken text menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Bah, jag tar henne när hon sover på DH! OMG våldtäktsvarning! Ice Candy: Akta dig för Siana , men inte för mig ONtopic: Jag flyttade min lite, så inte den skyms... Men orka hitta Danderyd, där jag bor... Redigerad 27 november, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Jag är 08, akta er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Jag är 08, akta er. OMG!!! Coolt Det är jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Vilken text menar du? Vad ska man säga... Ens "personliga text". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Jag är norrbottning! Ta det lugnt när ni pratar. Siana: Om du menar det där meddelandet man kan skicka, så tror jag inte att det går. Du får nog fråga KalleR. Redigerad 27 november, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Hehe, Jag är med nu. Lund här. Många bor ju i Malmö!? Har dessvärre ingen bild nu som är bra får fixa senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Jag är 08, akta er. Nja ni är bara farliga inne på NK och BR leksaker, vardagar mellan 14 och 17. Har jag läst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 - OMFG, du bor lång i norr!! Har ni ingen sol nu, lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Jag är flenare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) OMFG, du bor lång i norr!! Har ni ingen sol nu, lr? Sol? Näe.. det ser man väl nån gång på sommaren, kanske. På morgonen är det svart som natten, på förmiddan kanske det ljusnar lite, å på eftermiddan är det mörkt igen, som på natten. Redigerad 27 november, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Jag är med, Men Kalix finnes inte på kartan ju Edit: Nu är markern där den ska va Redigerad 27 november, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Satan.. Du tog det framför mig.. :'( Grr Som dude sa, man bör klicka själv där man vill bo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Satan.. Du tog det framför mig.. :'( Grr Som dude sa, man bör klicka själv där man vill bo Det kan man ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Det kan man ju Yeh! Min ligger prick på mitt hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Det kan man ju Woohooh! Det e grejt asså. Fi fan, jag mår typ illa när jag ser Dudens bild. *Kastar upp ett par råa äggnudlar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Schysta göteborgarna är, mobbar tjejer och grejer. Ha-ha-hallå där. Jag är Göteborgare. Jag respekterar allt och alla! Utom sådana som är emot mig. Vilket dom flesta är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Woohooh! Det e grejt asså. Fi fan, jag mår typ illa när jag ser Dudens bild. *Kastar upp ett par råa äggnudlar* ... Äter du äggnudlar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts