Siana Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Hur ändrar man sin text? Jaså du, IceCandy... Du och jag bor ju riktigt nära... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Jag registrerade mig på Luleå, men okka blockerade allt å alla så jag ändrade efteråt mer exakt så pricken var på Pajala. Ett tips: Sätt bara nått, så kan ni fixa det efter registreringen om det inte finns med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Hur ändrar man sin text? Jaså du, IceCandy... Du och jag bor ju riktigt nära... Vilket innebär att vi kan samåka till DH i sommar. Höhööhöhö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Vilket innebär att vi kan samåka till DH i sommar. Höhööhöhö. Öpöp, det lilla aset åker med mig, ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Öpöp, det lilla aset åker med mig, ok? Jaså? Vem ska jag åka med då? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Jaså? Vem ska jag åka med då? :'( Du kan komma upp till Luleå å åka med mig å Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Jaså? Vem ska jag åka med då? :'( Du kan åka med i bagaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Jaså? Vem ska jag åka med då? :'( Vi kan lägga dig i bagageluckan. Eller så sätter du dig på mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Schysta göteborgarna är, mobbar tjejer och grejer. Redigerad 27 november, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Du kan komma upp till Luleå å åka med mig å Godfather Luleå? Nah, åker hellre med i bagaget tillsammans med Siana & Zack isåfall. Edit: Siana: Föredrar hellre bagaget Redigerad 27 november, 2005 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Luleå? Nah, åker hellre med i bagaget tillsammans med Siana & Zack isåfall. Kan nog vara billigast å göra så Redigerad 27 november, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Schysta göteborgarna är, mobbar tjejer och grejer. Vi kan iaf bygga pepparkakshus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Schysta göteborgarna är, mobbar tjejer och grejer. W0rd, vi i Stockholm beter oss iaf. inte så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 @IceCandy: Bah. @Cortez: Man måste sätta dem på plats! Annars börjar de bara med feminism och fjanterier. Vi får väl skapa en rejäl samåkningstid när tiden för DH Summer 2006 väl är inne, och inte förstöra alla trådar med vår tröstlösa längtan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Det funkar inte för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Godfather är enda chansen för mig att lyckas fara till DH. Eftersom att alla andra sajtare som ska dit bor nere i Sthlm/Gbg å sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Siana: Föredrar hellre bagaget Haha, Siana got dissed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Nu har jag bild, ehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Luleå? Nah, åker hellre med i bagaget tillsammans med Siana & Zack isåfall. Edit: Siana: Föredrar hellre bagaget Siana kan åka i bagaget istället. Du får åka shotgun om du vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Moget att Dude satte sin "marker" över min så inte jag synns längre, fast tror inte det går att göra nått åt det Och nu är Tweak över. Jeje, vem bryr sig. Men kanska kasst att man inte manuellt får märka ut vart man bor om det inte finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts