KalleR Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Hoppas detta lilla projektet håller utan massa oserriösa jävlar som förstör Sväng in på http://www.frappr.com/gtasajten och lägg till dig själv! Lägg hellst till en bild också Kryssa i att ni vill bli medlemar på sidan också! skadar ej, och man kan skicka lite meddelanden till varandra och så Ni måste tycka på länken "Not in the US?" när ni lägger till er Redigerad 27 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Kul! Bild kommer ikväll =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Förstår inte riktigt. Vad ska man göra? vad kommer att förhindra "massa oseriösa jävlar"? Edit: Jaha nu fattar jag Men varför ska detta förhindra oseriösa jävlar? Jag ska däremot inte skicka en bild på mig > < Redigerad 27 november, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Benvit: Du kan lägga till dig själv nu, och sen lägga in bilden senare Alpha: Du ska ange vart du bor nånstans (görs under kartan) och gärna lägga till en bild också. Inget hindrar oserriösa att lägga in massa skit, men man kan ju be att dom inte ska göra det Redigerad 27 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Jag skulle lagt in en bild men jag ville ha den där jag har min hund brevid mig annars fick det vara. Vilket det fick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Benvit: Du kan lägga till dig själv nu, och sen lägga in bilden senare Alpha: Du ska ange vart du bor nånstans (görs under kartan) och gärna lägga till en bild också. Inget hindrar oserriösa att lägga in massa skit, men man kan ju be att dom inte ska göra det Fast har du klickat exakt var du bor? Kanske finns några som vill söka upp dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Moget att Dude satte sin "marker" över min så inte jag synns längre, fast tror inte det går att göra nått åt det Redigerad 27 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Va i helvete1! :/ Den la in mig i Westfield (PA) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Moget att Dude satte sin "marker" över min så inte jag synns längre, fast tror inte det går att göra nått åt det Jo om du zoomar in rätt nära så delar dom på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 WTF Arvidsjaur finns ju inte med!!!!!1111ettettettelvaelva!!11 :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Jo om du zoomar in rätt nära så delar dom på sig. Jag vet och man har ju även memberslist till vänster. SlewMe: Du gjorde nåt fel med din, för inte bor du i da states tror du missade knappen "Not in the US?" Redigerad 27 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 WTF Arvidsjaur finns ju inte med!!!!!1111ettettettelvaelva!!11 :'( :'( Opålitlig är vad den är.. Säger att jag bor i Westfield (PA) och sedan när jag ska registrera mig så står det att min email inte är giltig. Va fan vet den om det.. Den email adressen har alltid fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Invalid City. Please try again :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Jag kan inte sveriges karta o kan inte hitta halmstad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Opålitlig är vad den är.. Säger att jag bor i Westfield (PA) och sedan när jag ska registrera mig så står det att min email inte är giltig. Va fan vet den om det.. Den email adressen har alltid fungerar. Missade du knappen? "Not in the US?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Missade du knappen? "Not in the US?" Förmodligen Vill inte se oseriös ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Tror inte det går ändra plats om du inte är medlem så jag kan ta bort den, så lägger du till dig igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Sådär, la in mig på Luleå, kanske inte närmast men första jag tänkte på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) SlewME och aikjonas12 är borttagna för att dom angett USA GRIM(back: Du skriver ju bara halmstad så sätts du ut på rätt plats Redigerad 27 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Jag kan inte sveriges karta o kan inte hitta halmstad Öhh, kan du inte peka ut på Sveriges karta var du bor? Ska lägga in mig snart, bara jag fixar en bild... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts