Alle090 Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Hej, Jag har ju skapat Gta Sa Maina så jag har kämpat med Gta Sa Mania 2 i snart 4-5 veckor. Och jag har haft problem med lite av allt möjligt.... I helgas blev den klar och den var jävligt bra tycker jag.... så det fattas bara att komprimera och göra den till .wmg eller vad det nu heter.... Jag sätter igång Kompremeringen och det står att den beräknar du för alltihopa.. till slut kommer det fram 3109 minuter. :'( gissa hur förvånad man blir... :'( :'( Jag menar filmen var ca 10 min lång och tog ca 85 Mb och skulle ta cirka 2-3 DAGAR att komprimera... Jag prövade att sänka storleken till ca 42 Mb men det tog lika lång tid... :'( Så jag får vänta tills efter nyår då jag ska bygga en dator som troligtvis går snabbare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Om filmen är 10 minuter lång är inte 85 MB mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Om filmen är 10 minuter lång är inte 85 MB mycket. ?? Är det inte... Iallafall tycker jag att 2-3 Dagar är för mycket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 ?? Är det inte... Iallafall tycker jag att 2-3 Dagar är för mycket.. Nej inte alls. Varför ska du komprimera om filen bara är 84 mb? Det är ju bara onödigt, och blir sämre kvalité. Programet du gjorde filmen i komprimerar antagligen filerna automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Jag använde Windows Movie Maker.. Jag kanske har sagt fel.. men när man är klar med filmen måste man spara om den i ett film format.. och inte prokejkt format... fixar jag inte det så är det ju sparat som en Film skapar process.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Du kan skicka projektfilen till mig över MSN så kan jag dra upp den på webben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Du måste också ha klippen för att projektfilen ska göra nytta. Det är bara information som sparas i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Florry Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Testa att titta igenom hela filmen i programmet, vet inte om det fungerar men det brukar vara problemet, att det tar tid att rendera filmen, och det görs när man tittar igenom den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts