Boomer Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Min hårddisk krasha o nu har ja skaffat en ny och installerat SA igen, och nu undra jag om nån har typ en save fil när man gör uppdrag åt pimp gubben (om ni vet va ja menar).. skulle va skit schysst om man kunde få den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Min hårddisk krasha o nu har ja skaffat en ny och installerat SA igen, och nu undra jag om nån har typ en save fil när man gör uppdrag åt pimp gubben (om ni vet va ja menar).. skulle va skit schysst om man kunde få den! En Modsajt kanske? Du får nog inga svar här om inte någon annan är på dom uppdragen, Vilket är ganska svårt att tro eftersom dom är i mitten av spelet typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Är inte de i mitten av spelet da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Tror han vill ha från Jizzy´s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts