Jacker Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Jag sitter fast på banan "The Baseballbat" jag har klarat till rummet där man får vapen men där blir jag upptäckt och skjuten :'( :'( :'( HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 du ska bara storma och meja ned alla skurkarna..det gjorde jag iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 ja det är bara att springa med brännbollsträt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Ja hatar max payne det är ett av dom sämsta spelen ja har spelat när man skjuter gubbarna så flyger dom ju typ 10m! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Fan vad lupino är svår kan nån ge mig ett tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 (redigerad) Fan vad lupino är svår kan nån ge mig ett tips??? lupino är ju inte svår... jag tog honom med ingram samtidigt som man springer runt för att inte bli träffad. Och var inte rädd för att slösa ammo, man förlorar alla vapnen efteråt Redigerad 4 september, 2003 av LoneWolF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts