Bryngel Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Vad finns det att göra efter 100% Detta vet jag inte till hör 100%: Flickvännerna Guld i skolorna Unique stunt Beat the Cook Lowriders challenge Vad finnsd det mer? sedan undrar jag om man ta över alla gang territoriers kan inte dom andra gängen attakera mina längre då? eller försvinner dom andra gängen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Vad finns det att göra efter 100% Detta vet jag inte till hör 100%: Flickvännerna Guld i skolorna Unique stunt Beat the Cook Lowriders challenge Vad finnsd det mer? sedan undrar jag om man ta över alla gang territoriers kan inte dom andra gängen attakera mina längre då? eller försvinner dom andra gängen? Om du tar över alla gägnområden så finns dom andra gängen inte längre. Du kan också göra inbrotts uppdraget. och ÄTA jättemycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CalleHenke Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Behöver man inte klara flickvännerna och ovanstående, för att få 100 %? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Behöver man inte klara flickvännerna och ovanstående, för att få 100 %? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Behöver man inte klara flickvännerna och ovanstående, för att få 100 %? Nej, men du behöver brons i alla skolor, och Lowrider challenge gör man i storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CalleHenke Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Men asså, vad har jag kvar då? Det är typ det där jag har kvar känns det som, och jag har 95.72% bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Men asså, vad har jag kvar då? Det är typ det där jag har kvar känns det som, och jag har 95.72% bara... Det finns ett program som visar allt man har kvar...Hmm nu har ja glömt bort var det finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Men asså, vad har jag kvar då? Det är typ det där jag har kvar känns det som, och jag har 95.72% bara... http://www.gta-sanandreas.com/guides/100percent/index.php Användbara länkar/information hittade jag den där länken. Fan va enkelt det var! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts