darkjak Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) HAH! Mesar som går med på att punga ut med pengarna. Jag har blivit hotad många gånger (inte "ge mig pengar annars dör du", utan mer "lämna landet, annars händer något tråligt, jävla judejävelpolack")... Mesungarna som hotar är inget att vara rädd för. Då dom väl försöker göra något, är dom så totalt packade, att dom inte klarar av att träffa mig... En försökte slå till mig en gång... Jag tog ett steg åt sidan då han skulle slå, så föll han platt på marken, mitt inne på ett disco... Han blev så förudmjukad att han inte snackade med nån på en vecka, och han har inte hotat nån på flera månader nu. Och många andra naziskitar har lagt av, eftersom att jag INTE GER VIKA. Dom snackar skit med mig, säger "flytta på dig", och allt möjligt. Då jag totalvägrar, och inte rör en min för deras hot, då ger dom sig. Och så är jag rätt bra på psykologi. Då de kommer och kallar mig jude (jag är inte jude, men jag har stor näsa, och så tror folk att judendomen är polens huvudreligion), och oariskt slödder, så får dom en verbal spark i kulorna, då jag säger det jag har att säga: "Du, naziungen, jag är faktiskt mer arisk än du. Du är kortare än mig, och har rakat ditt hår för att dölja det faktum att det faktiskt är svart. Dessutom är du intelligent som en apa, eftersom att du inte ens klarar av G i alla ämnen på FORDONSLINJEN! Så gör den ariska rasen en tjänst, och blås skallen av dig själv...". Men dom få som faktiskt gör som dom lovar, bör sättas i fängelse OMGÅENDE. SKIT SAMMA med psykiatri och öppna anstalter. Sätt dom i fängelsen där dom SKJUTS då dom försöker fly! Redigerad 7 januari, 2006 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 HAH! Mesar som går med på att punga ut med pengarna. Jag har blivit hotad många gånger (inte "ge mig pengar annars dör du", utan mer "lämna landet, annars händer något tråligt, jävla judejävelpolack")... Mesungarna som hotar är inget att vara rädd för. Då dom väl försöker göra något, är dom så totalt packade, att dom inte klarar av att träffa mig... En försökte slå till mig en gång... Jag tog ett steg åt sidan då han skulle slå, så föll han platt på marken, mitt inne på ett disco... Han blev så förudmjukad att han inte snackade med nån på en vecka, och han har inte hotat nån på flera månader nu. Och många andra naziskitar har lagt av, eftersom att jag INTE GER VIKA. Dom snackar skit med mig, säger "flytta på dig", och allt möjligt. Då jag totalvägrar, och inte rör en min för deras hot, då ger dom sig. Och så är jag rätt bra på psykologi. Då de kommer och kallar mig jude (jag är inte jude, men jag har stor näsa, och så tror folk att judendomen är polens huvudreligion), och oariskt slödder, så får dom en verbal spark i kulorna, då jag säger det jag har att säga: "Du, naziungen, jag är faktiskt mer arisk än du. Du är kortare än mig, och har rakat ditt hår för att dölja det faktum att det faktiskt är svart. Dessutom är du intelligent som en apa, eftersom att du inte ens klarar av G i alla ämnen på FORDONSLINJEN! Så gör den ariska rasen en tjänst, och blås skallen av dig själv...". Men dom få som faktiskt gör som dom lovar, bör sättas i fängelse OMGÅENDE. SKIT SAMMA med psykiatri och öppna anstalter. Sätt dom i fängelsen där dom SKJUTS då dom försöker fly! Vi pratade inte om Nazister, vi pratade om invandrargäng som hotar folk med "böter". Och om man vägrar kan man bli ner-sparkad av 5 stycken. Liksom, dem går alltid på fler, i gäng, Dem vågar aldrig slåss 1 mot 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Men vad är nu detta Massa ungdomar som går omkring och hotar andra med döden om dom inte får pengar för saker =/ Ehum, jag vet inte jag men det låter som om några har kollat på för mkt filmer eller spelat för många spel. Jag skulle då fan aldrig betala ett skit till dom där jävlarna, skulle dom döda mig så kopplas ju polisen in till mord. Då åker dom där jävlarna fast ju eller? Ha låt dom komma bara, jag är inte rädd, blir jag nerslagen så blir jag nerslagen. It's just as easy as that Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag skulle då fan aldrig betala ett skit till dom där jävlarna, skulle dom döda mig så kopplas ju polisen in till mord. Då åker dom där jävlarna fast ju eller? Tyvärr skulle dom inte åka in, eftersom det skulle fattas bevisning. De är flera, de kommer med lögner, och får det som att du skulle ha hotat dom och attackerat först och det var självförsvar. Det skulle funka, tack vare vårat rättssystem vi har här i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Tyvärr skulle dom inte åka in, eftersom det skulle fattas bevisning. De är flera, de kommer med lögner, och får det som att du skulle ha hotat dom och attackerat först och det var självförsvar. Det skulle funka, tack vare vårat rättssystem vi har här i Sverige. Men orka jag bryr mig ändå inte om s.k Hot jag har varit med om sånt alldeles för mkt så jag bryr mig helt enkelt inte längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Men orka jag bryr mig ändå inte om s.k Hot jag har varit med om sånt alldeles för mkt så jag bryr mig helt enkelt inte längre Måste tyvärr hålla med. Jag var den roliga killen som alla hade roligt med i skolan tills 9an, jaa.. P-C vet vad som hände. Vill helst inte gå på det. Men jag lackade på dom, och slog ner 4 st i något jävla rusattack, sen kom den "hemska" saken. Nu om någon är på mig i skolan så bryr jag mig inte nå mer, slår han mig slår jag tillbaks. Skickar han kompisar så får jag väl bli nerslagen, men då går lilla jag till rektorn och får dom småbarnen avstängde, och jag mår pyskiskt dåligt efter allt som hänt min lilla barndom, så jag vill ha pengar från dom där fattiga jävlarna. Tack för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 HAH! Mesar som går med på att punga ut med pengarna. Jag har blivit hotad många gånger (inte "ge mig pengar annars dör du", utan mer "lämna landet, annars händer något tråligt, jävla judejävelpolack")... Mesungarna som hotar är inget att vara rädd för. Då dom väl försöker göra något, är dom så totalt packade, att dom inte klarar av att träffa mig... En försökte slå till mig en gång... Jag tog ett steg åt sidan då han skulle slå, så föll han platt på marken, mitt inne på ett disco... Han blev så förudmjukad att han inte snackade med nån på en vecka, och han har inte hotat nån på flera månader nu. Och många andra naziskitar har lagt av, eftersom att jag INTE GER VIKA. Dom snackar skit med mig, säger "flytta på dig", och allt möjligt. Då jag totalvägrar, och inte rör en min för deras hot, då ger dom sig. Och så är jag rätt bra på psykologi. Då de kommer och kallar mig jude (jag är inte jude, men jag har stor näsa, och så tror folk att judendomen är polens huvudreligion), och oariskt slödder, så får dom en verbal spark i kulorna, då jag säger det jag har att säga: "Du, naziungen, jag är faktiskt mer arisk än du. Du är kortare än mig, och har rakat ditt hår för att dölja det faktum att det faktiskt är svart. Dessutom är du intelligent som en apa, eftersom att du inte ens klarar av G i alla ämnen på FORDONSLINJEN! Så gör den ariska rasen en tjänst, och blås skallen av dig själv...". Men dom få som faktiskt gör som dom lovar, bör sättas i fängelse OMGÅENDE. SKIT SAMMA med psykiatri och öppna anstalter. Sätt dom i fängelsen där dom SKJUTS då dom försöker fly! Är du polsk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 HAH! Mesar som går med på att punga ut med pengarna. Jag har blivit hotad många gånger (inte "ge mig pengar annars dör du", utan mer "lämna landet, annars händer något tråligt, jävla judejävelpolack")... Mesungarna som hotar är inget att vara rädd för. Då dom väl försöker göra något, är dom så totalt packade, att dom inte klarar av att träffa mig... En försökte slå till mig en gång... Jag tog ett steg åt sidan då han skulle slå, så föll han platt på marken, mitt inne på ett disco... Han blev så förudmjukad att han inte snackade med nån på en vecka, och han har inte hotat nån på flera månader nu. Och många andra naziskitar har lagt av, eftersom att jag INTE GER VIKA. Dom snackar skit med mig, säger "flytta på dig", och allt möjligt. Då jag totalvägrar, och inte rör en min för deras hot, då ger dom sig. Och så är jag rätt bra på psykologi. Då de kommer och kallar mig jude (jag är inte jude, men jag har stor näsa, och så tror folk att judendomen är polens huvudreligion), och oariskt slödder, så får dom en verbal spark i kulorna, då jag säger det jag har att säga: "Du, naziungen, jag är faktiskt mer arisk än du. Du är kortare än mig, och har rakat ditt hår för att dölja det faktum att det faktiskt är svart. Dessutom är du intelligent som en apa, eftersom att du inte ens klarar av G i alla ämnen på FORDONSLINJEN! Så gör den ariska rasen en tjänst, och blås skallen av dig själv...". Men dom få som faktiskt gör som dom lovar, bör sättas i fängelse OMGÅENDE. SKIT SAMMA med psykiatri och öppna anstalter. Sätt dom i fängelsen där dom SKJUTS då dom försöker fly! Ok, vart ska jag börja. En kille i 31års åldern blev skjuten med automatvapen här i Solna. Denne person var min granne sedan i somras då jag flyttade. Ni har kanske läst om han, en trevlig kille som kom i fel kretsar. Han har ett barn som var 12-13år som inte har någon pappa längre. Ganska obehagligt detta då jag kände han något sådära. Varför han blev skjuten misstänker jag var en uppgörelse, det var alltid bilar utanför huset och senast jag såg han för 5 dagar sedan så var han tillsammans med en jugeslav som jag aldrig sätt förut. Så, det här med bötning är på ett ungefär samma sak, en uppgörelse på ett orättvist sätt. Många som håller på med sånt här har oftast inga problem att göra handling utav situationen heller, dvs någon blir skadad. 31åringen som blev skjuten hade tyvärr råkat komma in i tungt kriminella kretsar men det betyder inte att små skitungar som håller på med s.k. bötning inte tvekar att skada någon. Detta är personer med låg empati och problem med sig själva. Sedan om det kommer en nazist till dig och säger åt dig att dra ifrån detta land så är det nog inget att bry sig om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Måste tyvärr hålla med. Jag var den roliga killen som alla hade roligt med i skolan tills 9an, jaa.. P-C vet vad som hände. Vill helst inte gå på det. Men jag lackade på dom, och slog ner 4 st i något jävla rusattack, sen kom den "hemska" saken. Nu om någon är på mig i skolan så bryr jag mig inte nå mer, slår han mig slår jag tillbaks. Skickar han kompisar så får jag väl bli nerslagen, men då går lilla jag till rektorn och får dom småbarnen avstängde, och jag mår pyskiskt dåligt efter allt som hänt min lilla barndom, så jag vill ha pengar från dom där fattiga jävlarna. Tack för mig. Så ska dom tacklas: innan dom sätter foten i nyllet på dig, ska man säga: "see you in court!"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Måste tyvärr hålla med. Jag var den roliga killen som alla hade roligt med i skolan tills 9an, jaa.. P-C vet vad som hände. Vill helst inte gå på det. Men jag lackade på dom, och slog ner 4 st i något jävla rusattack, sen kom den "hemska" saken. Nu om någon är på mig i skolan så bryr jag mig inte nå mer, slår han mig slår jag tillbaks. Skickar han kompisar så får jag väl bli nerslagen, men då går lilla jag till rektorn och får dom småbarnen avstängde, och jag mår pyskiskt dåligt efter allt som hänt min lilla barndom, så jag vill ha pengar från dom där fattiga jävlarna. Tack för mig. Jag var och är likadan, jag klarar inte av dom som kommer mot mig, bara jag vill kan jag ta en av dom som kommer mot mig, men om jag nitar han kommer typ 25 st av hans kompisar och nitar mig. och om sanningen ska fram så är jag inte särskilt stark så jag kan inte slå nå hårt, men jag är en jävel på att springa så många kallar mig "jude" för det, men det bryr jag mig inte om. Det är en som jag länge har hatat, den killen och alla hans fjortis horor (kan inte säga nått annat) Skulle jag ha haft chansen så lovar jag att jag skulle döda honom plus alla hans fjortisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts