Xogede Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Konstigt att det här, i nutidens Sverige, inte publicerades som "ett alternativt sätt att tjäna pengar". Tacka media för att inte vara politiskt korrekta... och som nån sa, är det ganska mycket offrens fel också, com inte anmäler. Om de inte vill ha hjälp, vem ska då kunna hjälpa dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Bor i gbg (detta har och jag aldrig varit med om) om det skulle hända mig skulle jag typ ringa alla jag känner som skulle ringa alla deras "kontakter" (känner folk som har både kontakter till höger å vänster ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Det är klart man ringer polisen. Om någon säger "Möt mig här och ge mig denna summan, annars dör du." så ringer man polisen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Om man har blivit dödshotad så ska polisen ge en grejer för att skydda sig med... tyvärr inte en pistol. Mer som pepparspray och såna grejer. Man kan få polisskydd men då måste det verkligen vara extremt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Tur man inte bor i götet, fan, tänk att sånt här verkligen händer jag hade ju införskaffat mig något form av vapen på en gång, som skydd, ifall att det blir för bråkigt, synd bara att man inte vet vilka som känner personen man slår sönder/ försvarar sig mot, för då kan de bli våldsamma istället. och vilka fatasisummor dessutom 10 papp för att ha sagt något? jag hade ju vägrat, i värsta fall mött personen med poliser eller liknande, men de hade väl kutat iväg och man hade fått ångra det dagen efter i skolan. samhället idag är sjukt, helt jävla fanatiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Omg. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,735150,00.html http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm/st...,735149,00.html Otroligt att de skickar dom till socialtjänsten. Jag har också blivit skickad till dom, och de gör inte ett piss. De fixar bara en massa möten och sitter bara och snackar om ingenting, och sen gör de IQ-test för 5åringar. Sen får de gå ut igen precis som vanligt. Wiie, Sverige, vi har idioter som bestämmer saker och ting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Jag har också blivit skickad till dom, och de gör inte ett piss.. Vad gjorde du?, För bli skickad till dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pamlor Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Vi har ett mes samhälle alt brottslingarna få är en klapp i kinden istället för en smäll på käften. Det största problemet ligger i att staten tar in massa invandrare som de inte kan ta hand om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Vad gjorde du?, För bli skickad till dom? Inget direkt egentligen. En del(hrmm) frånvaro i högstadiet och kanske nåt bråk...inget mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Damn, sicket sjukt samhälle vi har. Men allvarligt, jag förstår inte varför vuxna inte gör ngt. Ungdomar nu för tiden börjar bli galna! Är det ingen som sätter gränser numer? Seriöst, vad har hänt med disciplin!? Precis vad jag tycker också. Allting blir ju bara värre och värre, och ingen gör någoting åt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Har aldrig hänt på min skola... Men som sagt... vi stockholmare är snällare än dom i göteborg eller är vi det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Damn, sicket sjukt samhälle vi har. Men allvarligt, jag förstår inte varför vuxna inte gör ngt. Ungdomar nu för tiden börjar bli galna! Är det ingen som sätter gränser numer? Seriöst, vad har hänt med disciplin!? Dom vill inte bry sig, för att kunna hacka på oss när de går i pension om att vi inte kan något och är lata blaha blaha blaha... Fricken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Har aldrig hänt på min skola... Men som sagt... vi stockholmare är snällare än dom i göteborg eller är vi det.... Tror det händer lite varstans i sverige. Bara att ingen har vågat berätta och därför vet ingen om det förekommer på andra ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Tycker att det där låter jävligt larvigt. Ska de "slåner" en om man inte betalar dem pengar?..... Ska de Mörda för att de hittar på nån sån smörja? Herregud.. De borde ju typ ha kurser i "Avancerad Laglära" eller nånting, så de fattar att om du mördar någon kommer polisen att hitta dig. När Polisen hittaer dig kommer du att hammna i fängelse ett jävla tag. Om man inte lyckas lura i dem att man är psykiskt sjuk, vilket inte borde vara så svårt när man är så duktigt på att hitta på saker. Killarna lär ju inte ha så mycket att tänka med, verkar ha sett lite förmycket film på teven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Kanske inte alls är roligt men jag fann det lite skojsigt.... "Gatans nya våld har ingen klassmarkör, ingen hudfärg, ingen religion. Svepskälen är däremot lika många som fajterna. De andra håller på fel lag. De går på fel skola. De har spöat någons kompis kusins polare. De har snackat skit om någons morsa/bror/marsvin. När själva huvudsyftet är att smälla någon annan på käften. Eller att sticka en morakniv i njuren." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag bor i GBG men det har aldrig hänt mig. Men jag vet folk som har blivit hotade men dem betalde inte. Och då blev det bråk. Oftast e det invandrargäng som håller på att "böta" folk så. Men någon skrev nånting om att skaffa vapen. Jag har en "fjäderbatong" och en kniv. Kniven har jag ofta med mig ut. Men nästa månad ska jag beställa tårgas. Allt för att känna sig trygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jo tack, sådant har vi mycket av här. Alla jävla majornabarn kommer till våran skola och bötar alla dom kommer åt. jävla förortsbarn som håller på på det viset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Kanske inte alls är roligt men jag fann det lite skojsigt.... Nej, fy fan, Ronnie är så jävla prentiös och fjantig. Minns med avsmak hans ruttna krönika om nattliga våldtäkter, som snabbt exploderade i en kass Sin City-imitation/parodi. Hans ambitioner tycks ligga i att hänga över Leif G.W:s axel vid hans nästa bokskriveri, och det vore helt okej för mig så länge han höll sig på ett flertal meters avstånd från Aftonbladets redaktion. Mja. In your face, Sandahl. Redigerad 7 januari, 2006 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Hah de måste jag börja med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Omg. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,735150,00.html http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm/st...,735149,00.html Otroligt att de skickar dom till socialtjänsten. Jag har också blivit skickad till dom, och de gör inte ett piss. De fixar bara en massa möten och sitter bara och snackar om ingenting, och sen gör de IQ-test för 5åringar. Sen får de gå ut igen precis som vanligt. Wiie, Sverige, vi har idioter som bestämmer saker och ting. På just den punkten är USA bättre. Där kan barn dömas som vuxna och hamna i fängelse. Att bara skicka kriminella småungar till en kärring på socialen hjälper inte, det är klart att de ska få den hjälp de behöver men de måste få ett kännbart straff också så att de lär sig till nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts