chucky.swe Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Tjena, finns det en modd som gör att man kan köra om uppdragen fast inte börja om från början? Tacksam för svar // chuck. (Jag vet att det är en dåligt topic titel ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Tjena, finns det en modd som gör att man kan köra om uppdragen fast inte börja om från början? Tacksam för svar // chuck. (Jag vet att det är en dåligt topic titel ). Ja det finns på Gtamods som är "nere" ja letar också efter den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Tanka nån savefil från piraten eller nån annan Modsajt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Men jag behöver den på profilen jag är på nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Tanka nån savefil från piraten eller nån annan Modsajt VA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Men jag behöver den på profilen jag är på nu! Om du ska köra om uppdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Men jag tänkte välja några uppdrag som kan vara kul att köra igen för att det har blivit lite tråkigt på san andreas sen jag klarade ut det för ett halvår sen så då tänkte jag köra om lite uppdrag(raceuppdrag) och se om jag får bättre tider. Redigerad 27 november, 2005 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts