Tija Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 För några år sedan så såg jag en film, som jag tror var fransk, om en gubbe som bodde på en ö, tillsammans med en halvung kille (som såg ut som Jan Bylund) som hade klonat sig själv, så han var åtta stycken, och en hjärna i ett akvarium. Gubben kunde inte gråta, så han kidnappade barn för att stjäla deras drömmar (eller så var det tvärtom) för att bota detta. Det kan ha varit dvärgar inblandade också. Jag tror att Nick Nolte var med (eller en kille som liknade honom) och han (eller vem det nu var) spelade en något efterbliven kille som skulle rädda de där barnen. Så, jag undrar om någon annan sett denna film, och om ni vet vad den heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 . http://www.imdb.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts