power_psychic Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Infernus i mitt spel ser inte direkt ut som den på bilden här: http://www.gtasajten.com/bild.asp?s=2&Bild...lar/inferno.jpg Gör era det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 min ser exakt ut som den, den står i lite konstig vinkel på bilden bara. (woot) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 24 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Jälva knepigt, jag fick ju en tysk instruktionsbok med spelet också jävligt mysko.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Lika exakt lika.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Jälva knepigt, jag fick ju en tysk instruktionsbok med spelet också jävligt mysko.... jag fick också en tysk instuktionsbok var köpte du ditt spel ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 jag köpte mitt gta vice på siba o fick en tysk instruktionsbok... <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 24 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Jag köpte mitt på Zetterlunds i Västerås... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 den där bilden som du gav en länk till är en beta bild på Infernus.... Och jag har också sett Vice city med tysk instruktionsbok här i hemstan...kenpigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 titta på bromsspåren då. dom stämmer inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Infernusbilen i VC har runda baklyktor, så Mikolan ljuger fett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deo_Master Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Infernus i mitt spel ser inte direkt ut som den på bilden här: http://www.gtasajten.com/bild.asp?s=2&Bild...lar/inferno.jpg Gör era det?? ´japp min med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 ´japp min med min också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts