Perlan Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Vet ngn om det finns något program man kan köpa / Ladda hem, som är kanon bra ? eller vet ni något överhuvud taget ? Jag har en mic. Så det borde väl funka.. Typ att ändra ljudet på min röst, och lägga till bakgrundsmusik. Tack i förväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Vet ngn om det finns något program man kan köpa / Ladda hem, som är kanon bra ? eller vet ni något överhuvud taget ? Jag har en mic. Så det borde väl funka.. Typ att ändra ljudet på min röst, och lägga till bakgrundsmusik. Tack i förväg. Hmm, Ejay är ett bra program, men jag vet inte var man får tag påre... De tog bort det i Sverige, det fanns här förrut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Hmm, Ejay är ett bra program, men jag vet inte var man får tag påre... De tog bort det i Sverige, det fanns här förrut... Varför togs det bort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Varför togs det bort? Ingen aning... Läs mera om eJay HÄR <--- Länk Redigerad 27 november, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Det finns en mängd sånnahär trådar och i alla svarar jag antingen: Reason 3, som är mycket bra, men lite svårt att lära sig... eller Magix Music Maker, som enkelt men också har många funktioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Audacity kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 EJay, ACID, Fruit Loops, Qunic. Välj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Kör på cubase. Svårt att komma igång med, men jävligt bra när man kan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Testa Magix Music maker, helt ok faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts