Jump to content

Problem med takten

pamlor
 Share

Recommended Posts

I GTAsa har vi uppdrag där man skall stutsa med bilen, samt dansa, utifrån visa kommandon.

Det är en rund ring varvid olika tangent kommando rör sig mot denna ring. Fast jag fattar inte när man skall trycka på dessa tangent kommandon.

Jag trycker och trycker och klura och klura men inget hjälper. Nu få jag hoppas att detta hjälper, annars få jag kasta spelet i papperskorgen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag svarade på din fråga och sa åt dig att tänka å det mest logiska, När dom är i ringen. Report kanske...

Om du irriterade på min fråga så behöver du inte svara. Tro du att jag letade upp detta forum och regristrerad mig av lättja?

Min egen teori är att det har något med takten och att jag därigenom fela genom att jag inte har någon takt känsla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du irriterade på min fråga så behöver du inte svara. Tro du att jag letade upp detta forum och regristrerad mig av lättja?

Min egen teori är att det har något med takten och att jag därigenom fela genom att jag inte har någon takt känsla.

Så, Du vill berätta för oss att du inte har någon taktkänsla och att man måste ha det för att klara uppdraget?

Lägg upp savefilen så gör nån det åt dig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor