pamlor Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 I GTAsa har vi uppdrag där man skall stutsa med bilen, samt dansa, utifrån visa kommandon. Det är en rund ring varvid olika tangent kommando rör sig mot denna ring. Fast jag fattar inte när man skall trycka på dessa tangent kommandon. Jag trycker och trycker och klura och klura men inget hjälper. Nu få jag hoppas att detta hjälper, annars få jag kasta spelet i papperskorgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 När dom är i ringen? Use the brain Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pamlor Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 När dom är i ringen? Use the brain Why not use the brain as you give this reply . this is no **** flame war fool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Why not use the brain as you give this reply . this is no **** flame war fool Jag svarade på din fråga och sa åt dig att tänka å det mest logiska, När dom är i ringen. Report kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pamlor Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag svarade på din fråga och sa åt dig att tänka å det mest logiska, När dom är i ringen. Report kanske... Om du irriterade på min fråga så behöver du inte svara. Tro du att jag letade upp detta forum och regristrerad mig av lättja? Min egen teori är att det har något med takten och att jag därigenom fela genom att jag inte har någon takt känsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Min egen teori är att det har något med takten och att jag därigenom fela genom att jag inte har någon takt känsla. Brukar aldrig hålla takten till musiken utan trycker enbart då de är i ringarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Men du ska trycka när knappen du ska trycka på kommer i ringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Om du irriterade på min fråga så behöver du inte svara. Tro du att jag letade upp detta forum och regristrerad mig av lättja? Min egen teori är att det har något med takten och att jag därigenom fela genom att jag inte har någon takt känsla. Så, Du vill berätta för oss att du inte har någon taktkänsla och att man måste ha det för att klara uppdraget? Lägg upp savefilen så gör nån det åt dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Att bara försöka trycka när dem är i ringen går inte. Lär dig hålla takten. Räkna hela tiden till fyra i takt med musiken - 1, 2, 3, 4 1, 2, 3, 4... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pamlor Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Tack för erbjudandet dock så har jag har märkt att det skall nog gå ändå bara man försöker tillräckligt många gånger, har lyckats med lowrider uppdraget nu, har dansa på stranden kvar. MVH P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts